Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Το ανέκδοτο της ημέρας «Η ζωή συνεχίζεται»

Μια μέρα ο Κώστας μπαίνει μέσα στ σαλόνι του σπιτιού του και αναγγέλλεις τους γονείς του ενθουσιασμένος το γάμο του με το πιο όμορφο κορίτσι της πόλης τη Μαρία. Ο πατέρας του τον παίρνει πιο πέρα και του λέει: Αγόρι μου πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι. Ξέρεις η μητέρα σου και εγώ είμαστε χρόνια παντρεμένοι, είναι εξαιρετική την αγαπώ και τη σέβομαι αλλά δεν ήταν και ιδιαίτερα εκδηλωτική ερωτικά, οπότε κατά καιρούς έκανα σχέσεις με άλλες. Σπαράζει η καρδιά μου που σου το λέω αλλά η Μαιρούλα είναι ετεροθαλής αδελφή σου και δεν γίνεται να την παντρευτείς. Ο Κώστας πληγώνεται, αλλά σκέφτεται η ζωή συνεχίζεται…
Μετά από μήνες αρχίζει να βγαίνει με άλλα κορίτσια και τα πράγματα πηγαίνουν ομαλά μέχρι που ένα βράδυ εισβάλλει στο σαλόνι και γεμάτος χαρά λέει: Μαμά μπαμπά η Αννούλα και εγώ παντρευόμαστε.
Πάλι ο πατέρας του τον παίρνει παράμερα και του λέει ότι η Αννούλα είναι αδελφή του…
Ο νεαρός απελπισμένος περνά μια νέα κρίση. Μετά από μέρες ξεσπά και λέει στη μαμά του: Τον μισώ τον πατέρα, μου έχει κάνει τόσο κακό! Ποτέ δεν θα παντρευτώ. Κάθε φορά που ερωτεύομαι εκείνος μου λέει ότι το κορίτσι είναι αδελφή μου!
Και η μητέρα του απαντά: Καλά παιδί μου μη δίνεις και σημασία στο τι λέει. Έτσι και αλλιώς δεν είναι ο πραγματικός σου πατέρας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: