Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Το πάρτι της σπατάλης άρχισε από τη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτισμού και Αλληλεγγύης του δήμου Πέλλας. Θα πληρώσουν οι δημότες 7.000,00 ευρώ σε υποψήφια σύμβουλο του δημάρχου για υπηρεσίες οργάνωσης πολιτισμού….


Φαίνεται πως όλες αυτές οι πολιτιστικές εκδηλώσεις για τις οποίες ο δήμαρχος Πέλλας Γρηγόρης Στάμκος αλλά και η πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Ερασμία Λούσπα τα τελευταία χρόνια δήλωναν υπερήφανοι και απόλυτα ικανοποιημένοι για την οργάνωσή τους και απένειμαν τα εύσημα στους διοργανωτές, τελικά ήταν μια ψευδαίσθηση. Διαφορετικά δεν εξηγείται η ανάγκη την οποία επικαλέστηκε η νέα πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Ηλιάνα Λαγομάτη για καλύτερη οργάνωση των εκδηλώσεων αιτιολογώντας την πρόταση της για πρόσληψη μιας εξωτερικής συνεργάτιδας η οποία θα αναλάβει το έργο αυτό, έναντι ποσού 7.000,00 ευρώ. Με το θέμα είχαμε ασχοληθεί πρόσφατα όταν η παραπάνω ανάθεση επιχειρήθηκε να περάσει με τη μορφή του κατεπείγοντος εκτός Ημερήσιας Διάταξης στο συμβούλιο της ΔΗΚΕΠΑ Πέλλας. Ωστόσο η σφοδρή αντίδραση μελών του Δ.Σ. ανάγκασε.... την πρόεδρο της Επιχείρησης να αναβάλει το θέμα και να το επαναφέρει στην πρόσφατη συνεδρίαση προκαλώντας για μια ακόμη φορά το κοινό αίσθημα αλλά και τους συμβούλους της αντιπολίτευσης που καταψήφισαν την ανάθεση αυτή. Για να δούμε όμως τι περιλαμβάνει αυτή η ανάθεση η οποία έγινε σε υποψήφια δημοτική σύμβουλο του δημάρχου Πέλλας Γρηγόρη Στάμκου στη Δ.Ε. Κρύας Βρύσης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην εισήγησή της η πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Πέλλας «η επιχείρηση θα πρέπει να αναθέσει με τη μορφή της απ’ ευθείας ανάθεσης σε εξωτερικό συνεργάτη έναντι αμοιβής σε σύνολο 7.000,00€ συμπεριλαμβανομένων όλων των νόμιμων κρατήσεων και του ΦΠΑ23% με παροχή υπηρεσίας, την ανάθεση για το συντονισμό και τη διοργάνωση του προγράμματος Πολιτισμού καθώς και τον τουριστικό οδηγό του Δήμου Πέλλας. Το πρόσωπο αυτό που προτείνω να γίνει η ανάθεση είναι η κα. Α.Δ.» Στο σημείο αυτό ζήτησε και πήρε το λόγο ο κ. Μηλώσης Φίλιππος ο οποίος ανέφερε πως τη συγκεκριμένη ανάθεση τη θεωρεί πρόκληση γιατί παραπέμπει σε «πλυντήριο» του δήμου την επιχείρηση, που μέσα από αυτή εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του ο δήμαρχος, και αν θέλει η επιχείρηση να πάρει άτομο για την εκτέλεση του προγράμματος Πολιτισμού και τη δημιουργία τουριστικού οδηγού θα μπορούσε να κάνει προκήρυξη ώστε να έρθουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι για τη θέση. Αφού έγιναν σύντομες παρεμβάσεις από τους συμβούλους και αφού ο νομικός σύμβουλος της Επιχείρησης χαρακτήρισε νόμιμη την ανάθεση αυτή το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης αποφάσισε με πλειοψηφία: «Εγκρίνει την απ ευθείας ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη στην κα. Α... Δ... το συντονισμό και την οργάνωση του Πολιτιστικού-Τουριστικού προγράμματος του Δήμου Πέλλας έναντι αμοιβής σε σύνολο μαζί με όλες τις παρακρατήσεις και τους φόρους με το ποσό των 7.000,00€ και με σύναψη ιδιωτικού συμφωνητικού με διάρκεια από την επομένη της απόφασης δηλαδή 07-08-2013 έως και τη λήξη της χρονιάς την 31-12-2013, το ποσό αμοιβής πιστώνεται στο ΚΑ: 61.98.00.00 εξόδου του προϋπολογισμού του έτους 2013 με τίτλο Λοιπές αμοιβές τρίτων». Τα μέλη του Δ.Σ. που ψήφισαν υπέρ είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι Λούσπα Ερασμία και Ασλανίδης Απόστολος καθώς και τα λαϊκά μέλη Βουλγαρίδης Δημοσθένης, Σαραφούδη Αναστασία και Φλήρη Παναγιώτα. Κατά της ανάθεσης ψήφισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι Μηλώσης Φίλιππος και Τσίτσος Νικόλαος. Μετά από αυτή την εξέλιξη τα βασικά ερωτήματα που τίθενται και πρέπει να απαντηθούν στους δημότες είναι: - Γιατί δεν έγινε μια ανοιχτή πρόσκληση σε ενδιαφερόμενους με τίτλους σπουδών στο συγκεκριμένο αντικείμενο, με εμπειρία και με ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που μπορούν να προσφέρουν και με ποια τιμή; - Ποια είναι τα ειδικά προσόντα της συγκεκριμένης συνεργάτιδας και με ποια κριτήρια επιλέχτηκε; -Υπάρχουν η όχι ικανά στελέχη στην Επιχείρηση που μπορούν να αναλάβουν αυτό το έργο και να το υλοποιήσουν θετικά όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα; Τη στιγμή που οι δημότες της Πέλλας καλούνται να πληρώσουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ προστίμων από λανθασμένες και παράτυπες αποφάσεις και πρακτικές προέδρων Επιχειρήσεων των πρώην Καποδιστριακών δήμων, είναι πρόκληση να «προσφέρονται» 7.000,00 ευρώ για υπηρεσίες που ούτως η άλλως παρέχονται χωρίς επιπλέον επιβαρύνσεις για τα ταμεία του δήμου και της Επιχείρησης. Και κάτι που πρέπει να κρατήσετε στο μυαλό σας και ειδικά εσύ κ. Ασλανίδη που μίλησες για ανταποδοτικότητα των υπηρεσιών τονίζοντας στην παρέμβασή σου πως «… η αμοιβή που θα οριστεί τελικά θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο έργο που θα ανατεθεί και στο αποτέλεσμα της δουλειάς που θα προσφέρει η συνεργάτης» Επειδή κάποια γνωστά παπαγαλάκια άφησαν να εννοηθεί ότι στις υπηρεσίες περιλαμβάνεται και η έκδοση Τουριστικού οδηγού του δήμου Πέλλας για να παραπλανήσουν τους δημότες και ίσως τα μέλη του Δ.Σ., καλό θα είναι να το διευκρινίσεις για να ξέρεις όπως και εμείς όλοι, τι θα πληρώσουμε τελικά. Πάντως στην ανάθεση το λέει καθαρά «το συντονισμό και την οργάνωση του Πολιτιστικού-Τουριστικού προγράμματος του Δήμου Πέλλας». Δεν μιλάει πουθενά για έκδοση Τουριστικού οδηγού.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ.
ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.

GoodNightLeftSide είπε...

Λεφτά για σπατάλη υπάρχουν:

Πνίγονται στα χρέη πολλοί από τους Δήμους της χώρας. Από αυτούς οι 13 έχουν «βουλιάξει» κυριολεκτικά, αφού τα χρέη τους έχουν ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια ευρώ.
Από τα στοιχεία της βάσης δεδομένων του υπουργείου Εσωτερικών προκύπτει ότι οι 13 Δήμοι με τα μεγαλύτερα χρέη είναι οι εξής:
-Φυλής (52.152.660 ευρώ)
-Αχαρνών (29.026.396 ευρώ)
-Καλαμαριάς (21.894.619 ευρώ)
-Ρόδου (21.467.420 ευρώ)
-Αμαρουσίου (19.142.295 ευρώ)
-Νίκαιας – Ρέντη (15.760.250 ευρώ)
-Κέρκυρας (15.064.300 ευρώ)
-Κορδελιού – Ευόσμου (14.289.425 ευρώ)
-Λαρισαίων (11.686.263 ευρώ)
-Ιωαννιτών (11.640.851 ευρώ)
-Σαλαμίνας (11.124.965 ευρώ)
-Σαρωνικού (10.842.954 ευρώ)
-Πέλλας (10.038.939 ευρώ).