Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

«Εγώ είμαι ο τόπος σου» Μια ξεχωριστή παράσταση από το Θεατρικό Εργαστήρι Γιαννιτσών


Το Θεατρικό Εργαστήρι Γιαννιτσών σε συνεργασία με το δήμο Πέλλας θα παρουσιάσει την θεατρική παράσταση: «Εγώ είμαι ο τόπος σου», μια site specific performance για την πόλη των Γιαννιτσών. Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί στον «Τουρμπέ» Γιαννιτσών (απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου) στις 3, 4 και 5 Ιουλίου 2015 με ώρα προσέλευσης 21:15. Η θεατρική παράσταση «Εγώ είμαι ο τόπος σου» είναι το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα ενός project που ξεκίνησε με στόχο τη διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα σ’ έναν πολίτη και την πόλη του. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων – προβών, άνθρωποι της πόλης συγκέντρωσαν και μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους για την πόλη των Γιαννιτσών. Oι performer ως «διαμεσολαβητές» του παρελθόντος ...  προσπαθούν να συναισθανθούν τους ανθρώπους που πέρασαν από αυτήν την πόλη, από την δημιουργία της μέχρι και σήμερα, ψάχνοντας για το «αποτύπωμα» τους σε αυτήν. Μοιράζονται τις ιστορίες – διαδρομές αυτών των ανθρώπων ως προϋπόθεση της δικής τους ύπαρξης για να μπορέσουν τελικά μέσω της συλλογικής μνήμης να «δηλώσουν» και αυτοί τη δική τους παρουσία ως πολίτες τούτης της πόλης. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν με κρατήσεις στο τηλ. 6972167455.

Δεν υπάρχουν σχόλια: