Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Να θυμόμαστε ότι η ψευδής δήλωση και η παραποίηση στοιχείων για οικονομικό όφελος, εξαπατώντας δημόσιες υπηρεσίες διώκεται.....

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου μέλη της οικογένειας της αυτοδιοίκησης κάθισαν στο σκαμνί του κατηγορουμένου γιατί στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν κάποιον φίλο η γνωστό σε ανταπόδοση των υπηρεσιών που πρόσφερε για την εκλογή τους και όχι μόνο υπέγραψαν πλαστές βεβαιώσεις και άλλα έγγραφα που δεν ανταποκρίνονταν στην αλήθεια. Μάλιστα τα έγγραφα αυτά πολλές φορές κατέληγαν σε δημόσιες υπηρεσίες και οι αποφάσεις που λαμβάνονταν βάσει αυτών ευνοούσαν τον ενδιαφερόμενο και ζημίωναν το δημόσιο. Τα παραδείγματα πολλά αφού όλο και πιο πολλές περιπτώσεις πλέον αποκαλύπτονται για το βίο και την πολιτεία των αιρετών. Σίγουρα κάποιοι ενόψει μιας ανάλογης υπόθεσης για την οποία ξεκίνησε έρευνα θα χάσουν τον ύπνο τους αφού εκτός του ότι θα προκαλέσει την κοινή γνώμη αναμένεται να έχει και περαιτέρω εξέλιξη. Το θέμα πάντως είναι ποιος θα τολμήσει να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο για να αποτρέψει αυτές τις παράνομες λειτουργίες που ευνοούν τους «οικείους ανθρώπους..» και εξαργυρώνουν προεκλογικά γραμμάτια…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άρθρο 5

Διαδοχικές συμβάσεις

1. Απαγορεύονται οι διαδοχικές συμβάσεις, που καταρτίζονται και εκτελούνται μεταξύ του ίδιου εργοδότη και του ίδιου εργαζόμενου με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους η παρεμφερείς όρους εργασίας, εφόσον μεταξύ των συμβάσεων αυτών μεσολαβεί χρονικό διάστημα μικρότερο των τριών μηνών.

2. Η κατάρτιση των συμβάσεων αυτών επιτρέπεται κατ' εξαίρεση, εφόσον δικαιολογείται από αντικειμενικούς λόγους. Αντικειμενικός λόγος υφίσταται, όταν οι επόμενες της αρχικής συμβάσεως συνάπτονται για την εξυπηρέτηση ειδικών ομοειδών αναγκών που σχετίζονται ευθέως και αμέσως με τη μορφή ή το είδος ή τη δραστηριότητα της επιχείρησης.

3. Η σύναψη διαδοχικών συμβάσεων γίνεται εγγράφως και οι λόγοι που την δικαιολογούν αναφέρονται ρητώς στη σύμβαση, εφόσον δεν προκύπτουν ευθέως από αυτήν. Κατ' εξαίρεση, ο έγγραφος τύπος δεν απαιτείται, όταν η ανανέωση της σύμβασης, λόγω του ευκαιριακού χαρακτήρα της απασχόλησης, δεν έχει διάρκεια μεγαλύτερη του ενός μηνός, εκτός αν ο έγγραφος τύπος προβλέπεται ρητά από άλλη διάταξη. Αντίγραφο της σύμβασης παραδίδεται στον εργαζόμενο εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την έναρξη της απασχόλησης του.

4. Σε κάθε περίπτωση, ο αριθμός των διαδοχικών συμβάσεων δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερος των τριών, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του επόμενου άρθρου.



Άρθρο 6

Ανώτατη διάρκεια συμβάσεων

1. Συμβάσεις που καταρτίζονται διαδοχικώς και εκτελούνται μεταξύ του ίδιου εργοδότη και του ίδιου εργαζόμενου με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους ή παρεμφερείς όρους εργασίας, απαγορεύεται να υπερβαίνουν τους είκοσι τέσσερις (24) μήνες σε συνολικό χρόνο διάρκειας της απασχόλησης, είτε συνάπτονται κατ' εφαρμογήν του προηγούμενου άρθρου είτε συνάπτονται κατ' εφαρμογήν άλλων διατάξεων της κειμένης νομοθεσίας.

2. Συνολικός χρόνος διάρκειας απασχόλησης άνω των είκοσι τεσσάρων (24) μηνών επιτρέπεται μόνον σε περιπτώσεις ειδικών, από τη φύση και το είδος της εργασίας τους, κατηγοριών εργαζομένων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως, ιδίως, διευθυντικά στελέχη, εργαζόμενοι που προσλαμβάνονται στο πλαίσιο συγκεκριμένου ερευνητικού ή οιουδήποτε επιδοτούμενου ή χρηματοδοτούμενου προγράμματος, εργαζόμενοι που προσλαμβάνονται για την πραγματοποίηση έργου σχετικού με την εκπλήρωση υποχρεώσεων που απορρέουν από συμβάσεις με διεθνείς οργανισμούς.



Άρθρο 7

Συνέπειες παραβάσεων

1. Οποιαδήποτε σύμβαση συνάπτεται κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 5 και 6 του παρόντος διατάγματος είναι αυτοδικαίως άκυρη.

2. Σε περίπτωση που η άκυρη σύμβαση εκτελέσθηκε εν όλω ή εν μέρει, καταβάλλονται στον εργαζόμενο τα οφειλόμενα βάσει αυτής χρηματικά ποσά, τυχόν δε καταβληθέντα δεν αναζητούνται. Ο εργαζόμενος έχει δικαίωμα, για το χρόνο που εκτελέσθηκε η άκυρη σύμβαση εργασίας, να λάβει ως αποζημίωση το ποσό το οποίο δικαιούται ο αντίστοιχος εργαζόμενος αορίστου χρόνου σε περίπτωση καταγγελίας της συμβάσεως του. Εάν οι άκυρες συμβάσεις είναι περισσότερες, ως χρόνος για τον υπολογισμό της αποζημίωσης λαμβάνεται η συνολική διάρκεια απασχόλησης με βάση τις άκυρες συμβάσεις. Τα χρηματικά ποσά που καταβάλλονται από τον εργοδότη στον εργαζόμενο καταλογίζονται στον υπαίτιο.

3. Όποιος παραβαίνει τις διατάξεις των άρθρων 5 και 6 του παρόντος διατάγματος τιμωρείται με φυλάκιση (άρθρο 5 Ν. 1338/1983, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 6 παρ. 5 του Ν. 1440/1984). Αν το αδίκημα διαπράχθηκε από αμέλεια, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους. Η ίδια παράβαση στοιχειοθετεί παράλληλα και σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα.

Θα στραφεί κανείς εναντίον των Δημάρχων που έκαναν τέτοιες συμβάσεις όπως ορίζει το ΠΔ 164/2004; Γιατί όλοι αυτοί έγιναν αορίστου χρόνου, αλλά κάποιος δήμαρχος παρέβει το ΠΔ164/2004. Τελικά καλά λέει ο Πάγκαλος Μαζί τα φάγαμε

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ 1:18 ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙς ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ . ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΕΛΜΑ.ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΕΞΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΛΟΓΩ ΠΕΛΑΤΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΜΑΣ. ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΚΑΙ ΠΙΚΡΙΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΥΣ ΜΟΡΙΑ 50% ΛΟΓΩ ΔΗΜΟΣΙΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙς ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΝ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 4:26. ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ Π.Δ. ΘΑ ΛΥΝΟΝΤΑΝ ΑΥΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ.