Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Πρώτο δημόσιο ρήγμα… στην πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου - Αποχώρησε από το δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Αϊβαζίδης καταγγέλλοντας το δήμαρχο Πέλλας

Οι αστοχίες της δημοτικής Αρχής στο δήμο Πέλλας έφτασαν στα όρια τους πολλούς δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας. Αυτό φάνηκε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο όπου υπήρξε ευθεία αμφισβήτηση των αποφάσεων του ίδιου του δημάρχου Πέλλας Γρηγόρη Στάμκου, τουλάχιστον από δύο αντιδημάρχους και έναν δημοτικό σύμβουλο. Εμείς το είχαμε γράψει ότι οι τοποθετήσεις διευθυντών και προϊσταμένων έχει αναστατώσει τους υπαλλήλους αλλά και τους συμβούλους και δικαιωθήκαμε για μια ακόμη φορά.
Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο παρουσία πολλών δημοτών από τον πρώην δήμο Κρύας Βρύσης υπήρξε από την πλευρά τους, έντονη διαμαρτυρία..........
 για την υποβάθμιση μιας εξαιρετικής κατά κοινή ομολογία υπαλλήλου, που επί δεκαετίες εκτελούσε χρέη διευθυντού στο δήμο Κρύας Βρύσης. Η συγκεκριμένη υπάλληλος με απόφαση του δημάρχου τοποθετήθηκε προϊσταμένη στο ΚΕΠ Γαλατάδων. Απέναντι σε αυτή την αντίδραση ο δήμαρχος έδειξε μια αδυναμία να υπερασπιστεί την απόφαση του και παρέπεμψε σε ανάλογες αποφάσεις γειτονικών δήμων, χαρακτηρίζοντας την τοποθέτηση αυτή «αναγκαία». Βέβαια δεν έκανε απόλυτα σαφές ποιά ήταν αυτή η αναγκαιότητα, αν και το παρασκήνιο λέει ότι την ζήτησε και την επέβαλλε ασκώντας πίεση ένας εκ των αντιδημάρχων που στο συγκεκριμένο συμβούλιο σφύριζε αδιάφορα…
Αλλά το παρασκήνιο φαίνεται ότι το γνώριζαν δύο αντιδήμαρχοι και ένας από τους δυναμικούς συμβούλους της πλειοψηφίας. Έτσι λοιπόν ο Κώστας Δεληγιαννίδης απαίτησε με αυστηρό ύφος από το δήμαρχο να ανακαλέσει αυτή του την απόφαση, ο αντιδήμαρχος Γιαννιτσών Σωκράτης Καζαντζίδης αφού κατήγγειλε ότι για τις τοποθετήσεις ενημερώθηκε στη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου, ζήτησε με πιο ήπιο τρόπο να επανεξεταστεί το θέμα στέλνοντας για δεύτερη φορά δημόσια «μήνυμα» στον δήμαρχο. Το πιο ισχυρό χτύπημα στην επίπλαστη παντοδυναμία του δημάρχου ήρθε από τον αντιδήμαρχο Κρύας Βρύσης Γιάννη Αϊβαζίδη ο οποίος παίρνοντας το λόγο και αφού κατήγγειλε το δήμαρχο ότι δεν έκανε τον κόπο να τον ενημερώσει για τις τοποθετήσεις στη Δημοτική Ενότητα στην οποία προΐσταται πολιτικά, αποχώρησε από την αίθουσα ως ένδειξη διαμαρτυρίας, χειροκροτούμενος από τους παρευρισκόμενους.
Πλέον ο δήμαρχος έχει δύο επιλογές. Η αν αποδεχθεί την ήττα τους στο δημοτικό συμβούλιο και να συνεχίσει να διοικεί με συμβιβασμούς και αμφισβητήσεις, η να αντιδράσει δυναμικά για να αποδείξει ότι ελέγχει το παιχνίδι, καθαιρώντας τους διαφωνούντες. Όποια και να είναι η στάση του… ένα είναι σίγουρο. Ότι το πρώτο σοβαρό ρήγμα στην παράταξή του είναι γεγονός !

66 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μας πει ο κ. Αιβαζίδης με τι άλλο έχει ασχοληθεί στον έναν χρόνο που βρίσκεται στην Κρύα Βρύση πέρα από τις φθηνές δημόσιες σχέσεις με τους υπαλλήλους κλησμένος μέσα σε ένα γραφείο από την ώρα που έρχεται ( πάνω κάτω γύρω στις 11) πιστεύοντας ότι έτσι θα διοικήση την Δ.Ε. Κρύας Βρύσης; Πολύ καλά έκανε ο Δήμαρχος και δεν τον ρώτησε. Άλλωστε οι κινήσεις του ( του Αντιδημάρχου) δείχνουν ότι θέλει να είναι απέναντι, αφού πρώτα όμως ολοκληρώσει τα δύο χρόνια της θητείας του ως Αντιδήμαρχος, γιατί δεν τολμάει να παρετηθεί εφόσον δηλώνει δυσαρεστημένος με τον Δήμαρχο.Έτσι κάνουν οι ΄΄παντελονάτοι΄΄.

Ανώνυμος είπε...

Kαλά εχτές έγινε το μέγα καραγκιοζιλίκι στο δημ συμβούλιο.Απορώ πως δεν αυτοκτόνησε ο Στάμκος.Τόσο αναίσθητος είναι;O κόσμος ούρλιαζε, όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της Κρύας Βρύσης από όλες τις παρατάξεις (πλην Σικοβάρη) άδειασαν κυριολεκτικά τον δήμαρχο λέγοντας ότι δεν είχαν ενημερωθεί ότι είναι λάθος η απόφαση του δημάρχου και ότι πρέπει να την πάρει πίσω.Επίσημα στο μικρόφωνο, ο ένας μετά τον άλλο.Τέλος ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τον ξέχεσε λίγο παραπάνω λέγοντας ότι είναι λάθος προσωπική απόφαση του δημάρχου για την οποία δεν ερωτήθηκε και αποχώρησε ως διαμαρτυρία. Οι παρόντες δημοσιογράφοι πηδούσαν από την χαρά τους λέγοντας τόσα χρόνια στα δημοτικά συμβούλια τέτοια ξεφτίλα δεν ξανάδαμε. Να μην σας πω τι λέγανε οι παραπάνω σύμβουλοι στον προθάλαμο για τον δήμαρχο , θα κοκκινίσει μέχρι και το πληκτρολόγιο

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΕΛΛΑ. ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΠΟΙΟΙ ΑΜΑΝ ΚΑΙ 50/50, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΔΙΚΕΙΕΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ή ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ), ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ!ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΗ! ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΘΥΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΣΤΑΜΚΟΥ!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΗΘΕΙ??? ΤΟΣΑ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΜΑΖΕΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ? Ο ΣΤΑΜΚΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΑΓΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ....ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΔΩ! ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΨΗΦΟΥΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΞΕΡΑΝΕ...ΕΔΩ ΟΜΩΣ! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΤΑΜΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ, ΑΝΔΡΕΑΔΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ!

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜ. ΣΥΜΒ.ΓΙΑ ΤΟ 2012 :
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ : ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ; ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ : ΝΑΙ, ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ : ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ;
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ : ΝΑΙ, ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ : ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ;
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ : ΤΙ ΛΕΝΕ ; ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΧΑΣΑΤΕ; (ΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ)

Ανώνυμος είπε...

KALA POY H AITHOYSA TOY DHM. SYMBOYLIOY EINAI ISOGEIA, AN HTAN STON PRVTO OROFO O STAMKOS THA PHDOYSE APO TO PARATHIRO

Ανώνυμος είπε...

ο αιβαζιδης θα φυγει απο την κρυα-βρυση και οσοι λιγοι θα τον θυμουνται θα ειναι για τις 'περιεργες μπιριμπικες του ικανοτητες'.αντε σταμκο διωξτονα. ολοι εσεις ζειτε σε αλλη χωρα,ο κοσμος χανει τισ δουλειες του κι εσεισ αναγαγατε σε θεμα την μετακινηση δ.υ.διπλα στο χωριοε του απ την αλλη ομωσ πλευρα.ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΟΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

Αιβαζίδη αν και δεν σε ξέρω σε πάω πολύ! Αποδείχθηκες πολύ μαγκας με την καλή έννοια! Όχι σαν μερικές, μερικές που μόνο μιλάνε εδώ και εκεί και όταν έρχεται η ώρα να μιλήσουν το βουλώνουν και βαράνε προσοχή στην αυτού μεγαλειότητά του!!!!!!!!! Έτσι είναι. 'Η διαφωνείς και το δείχνεις, ή δεν διαφωνείς και συνεπώς δεν μιλάς! Τα μεσοβέζικα του στιλ διαφωνώ και το λέω από εδώ και από εκεί, αλλά στα συμβούλια συμφωνώ δεν ειναι και πολύ αντρίκιο! Λυπάμαι, αλλά τελικά δεν είσαι και πολύ αντράκι, όπως αυτοπαρουσιάζεσαι{αναφέρομαι σε μερικές, μερικές}! Αντράκι, αντράκι.....ποντίκι {κατά την ελληνική ταινία}

neos proedros tora είπε...

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΤΑΜΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ? ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΦΕ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΚΟΒΑΡΗ. ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΧΕΣ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΛΗ Η ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΕΝ ΘΕΡΜΩ.ΑΝ Ο Κ. ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΑΡΗ ΣΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΙΖΕΙ, ΤΟΤΕ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ.ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

Ανώνυμος είπε...

γραφετε οτι ολοι οι συμβουλη της κρυας βρυσης πλην ενος αντιδρασανε ο προεδρος τη εξεφρασε επι του θεματος

ΔΗΜΟΤΗΣ είπε...

Αν είναι μάγκας ρε αδερφέ γιατί δεν παρετείται; Χαζός είναι θα μου πεις! μπορεί να μην πέρνει ολόκληρη την αμοιβή του Αντιδημάρχου, τον διπλό μισθό που μπορούσαν να πέρνουν παλαιότερα οι Αντιδήμαρχοι δημόσιοι υπάληλοι και συνταξιούχοι,πέρνει όμως το κάτι τι της από την διαφορά της αντιμοισθίας του Αντιδημάρχου(που είναι μεγαλύτερη)από τη σύνταξη. Κατά τα άλλα είμαστε ΄΄Παντελονάτοι΄΄, ΄΄Αρ......τοι΄΄ και άλλα παρόμοια βαρυμαγκίτικα. Δεν ντρέπεται λέω λίγο. Αυτή την στιγμή η Κρύα Βρύση είναι σε ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης λόγο κακοκαιρίας και στο γκαράζ βρίσκεται ο Παρασκευόπουλος που πέρνει 315 ευρώ και πληρώνει 350 ευρώ κινητό το μήνα. Φτάνουν πια οι επαγγελματίες πολιτικοί στην Κρύα Βρύση. Εδώ και ένα χρόνο μας είρθε και ο γραβατομένος που ονειρευόταν την Αντιδημαρχία Τ.Υ. γιατί όπως λέγετε γνώριζε καλά και τους παράλληλους δρόμους της.Στάμκο καθάρισε το τοπίο και να είσαι σίγουρος οι πολίτες είναι μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι ήξεραν τι συμβαίνει κι ας το έπαιξαν κοτούλες στο συμβούλιο. Όπως κι όλοι ήξεραν ποιοι υπάλληλοι θα έφευγαν πριν από ένα χρόνο κι επίσης έκαναν τους ανίδεους... Αλήθεια για πείτε μου... αυτοί που ξεσήκωναν τον κόσμο κι έριχναν λάδι στη φωτιά, τι έπαθαν στο συμβούλιο και ούτε καν ακούστηκαν;;;

Ανώνυμος είπε...

Όλοι ήξεραν τι συμβαίνει κι ας το έπαιξαν κοτούλες στο συμβούλιο. Όπως κι όλοι ήξεραν ποιοι υπάλληλοι θα έφευγαν πριν από ένα χρόνο κι επίσης έκαναν τους ανίδεους... Αλήθεια για πείτε μου... αυτοί που ξεσήκωναν τον κόσμο κι έριχναν λάδι στη φωτιά, τι έπαθαν στο συμβούλιο και ούτε καν ακούστηκαν;;;

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα που υπάλληλοι αυτού του επιπέδου επιτρέπουν να συμβαίνουν τέτοιου είδους γεγονότα στο όνομά τους, ισοπεδώνοντας έτσι την όποια είκονα έχουν σχηματίσει για το πρόσωπό τους. Αντί ν' απαγορεύουν τέτοιες κινήσεις και πράξεις, ή έστω να προσπαθούν να κατευνάσουν τα πνεύματα, να κάθονται απλοί παρατηρητές του δημιουργήματός τους και να περιμένουν τις όποιες εξελίξεις. Λυπάμαι που το λέω, αλλά αυτό δεν υποδηλώνει σωφροσύνη και δεν είναι καθόλου προς τιμήν τους.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ "ΑΓΛΑΙΑ" (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΑΝΤΑ)ΤΩΝ 6:01 Μ.Μ.... ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΝΤΟΜΠΡΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΙΝΕΦΙΛ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ;;;

Ανώνυμος είπε...

Να σας θυμίσω όμως ένα παλιότερο επεισόδιο αρχές Ιουλίου 20
Η ΘΕΣΗ

Αφιερωμένο στον κύριο αντιδήμαρχο της Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Γιάννη Αϊβαζίδη . «Ο αντιδήμαρχος λοιπόν μπήκε στην αίθουσα λίγο καθυστερημένα και επιχείρησε να βρει καρέκλα να κάτσει στην πλευρά που κάθονται οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας. Ωστόσο κανείς δεν έδειξε διάθεση να μετακινηθεί παρότι ο Γιάννης τους το ζήτησε ευγενικά. Βλέποντας αυτή την απαξιωτική στάση πήρε τα χαρτιά του και μονολογώντας …. αποχώρησε προς στιγμή...»
-Ζητώ συγνώμη που παράφρασα τους στοίχους του εξαιρετικού ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: ¨Η κατάρα του πεύκου¨ και ελπίζω να τον αφήσουν να καθίσει μαζί τους (οι πλειοψηφούντες)στην ερχόμενη συνεδρίαση της 22/Ιουλίου/2011.

Η κατάρα της καρέκλας!!!

«Γιάννη, γιατί στραβοκοιτάζεις;
Γιατί; Γιατί;»
«Μια θέση θέλω», λέει ο Γιάννης
και περπατεί.

Ανάβει ο Γιάννης σαν λαμπάδα
βγάνει φωτιά.
Να ’βρισκε ο δόλιος μια θεσούλα,
σε μια γωνιά!

Ξάφνου αντικρύζει λίγο πιο πέρα
ένα σκαμνί...
Κάθισε ο Γιάννης εκεί επάνω,
να στυλωθεί.

Δεν τον βολεύει το σκαμνάκι,
αγκωμαχεί.
«Δεν θ’ αποστάσω» λέει ο Γιάννης,
γιατί,γιατί;


«Γιάννη, πού κίνησες να φτάσεις;»
«Εκεί μπροστά.»
«Κι ακόμα βρίσκεσαι δω πέρα;
Πολύ μακριά!»

«Εγώ πηγαίνω, όλο πηγαίνω.
Τι έφταιξα εγώ;
Σκιάζονται όλοι και με διώχνουν,
γι’ αυτό είμαι ‘δω.

Πότε ξεκίνησα; Είναι μέρες...
για δυο, για τρεις...
Ο νους μου σήμερα δε ξέρω,
τ' είναι βαρύς».

«Να μια καρέκλα, δε με πειράζει
να στριμωχτώ».
Θέλω να κάτσω λίγο εκεί δίπλα,
στον αρχηγό.

Οι μέρες πέρασαν κι οι μήνες,
φεύγει ο καιρός,
Στον ίδιο τόπο είν' ο Γιάννης,
κι ας τρέχει εμπρός...

Να το χινόπωρο, να οι μπόρες,
μα πού σκαμνί;
Χτυπιέται ορθός με το χαλάζι,
με τη βροχή.

«Γιάννη, ο θυμός σου ο ρημάδης,
είναι κακός,
θύμωσε τώρα και το κοπάδι
μα κι ο βοσκός;»

Ο νους του μίλαε στον αέρα
- τ' ακούς, τ' ακούς;-
Κι αγριοκοιτούσε παραπέρα
τους καθιστούς.

Μ’ αφρούς,φοβέρες κι αντριλίκι
και με βρισιές
και τον ιδρώτα του ποτάμι,
Τί προσβολές!!!


Οι φίλοι σου ήτανε για ΄σένα
παρηγοριά.
Κι εσύ τους βλέπεις σαν εχθρούς σου,
Γιάννη!!! Σιγά...

«Τη χάρη σου βρε Γρηγοράκη
την προσκυνώ.
Βόηθα να φτάσω κάποιαν ώρα
και να σταθώ...

Η θέση μου με περιμένει,
Κι έχω χαθεί...
Βαρέθηκα...τί ώρα να ΄ναι
Και τί εποχή;

Ξεκίνησα το καλοκαίρι
-να στοχαστείς-
Κι ήρθε και μ' ήβρε ο χειμώνας
μεσοστρατίς.

Πάλι Αλωνάρης και λιοπύρι!
Πότε ήρθε; Πώς;
Γρηγόρη σταμάτησε το χρόνο
Που τρέχει εμπρός.

Γρηγόρη, το δρόμο δεν τον βγάνω
-με τι καρδιά;-
Θέλω να πέσω να πεθάνω,
εδώ κοντά.»

Θυμώνει ο Γιάννης σαν παιδάκι...
Θέση ζητά.
Μακριά καθίσαν οι δικοί του,
πολύ μακριά.

Εκεί κοντά του ούτε στασίδι,
μια ερημιά.
Όρθιος έμεινε ο Γιάννης.(ή "Βγήκε απ'την αίθουσα ο Γιάννης")
Πρώτη φορά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ 9:33, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Ο ΣΤΑΜΚΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΑΙΒΑΖΙΔΗ, Η' Ο ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ Η ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗς ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ, ΠΟΙΟΣ ΗΞΕΡΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΑΠΛΩΣ ΚΟΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ Ως ΥΠΟΨΗΦΙΟ; ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ Ε!!!!!

Ανώνυμος είπε...

H ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ - ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΛΟ. ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΑΝ ΤΟ 2011 ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ 7 ΝΕΑ ΜΙΚΡΑ ΕΡΓΑ, ΑΞΙΑΣ 400.000 ΕΥΡΩ, Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΕΡΙΟΥΛΑΣ (ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΡΗΤΑ ΝΤΕ ΣΤΟ Δ.Σ.) ΕΙΠΕ : ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΜΩς ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΞΕΦΤΕΛΙΖΟΥΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ; ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΩς Η ΑΛΛΩς. ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ; ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟς ΟΛΟΥς ΕΚΤΟς 2-3 ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΗς ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΣΤΑΜΚΟ ΑΝΑ ΗΣΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ; ΘΑ ΜΑΣ ΕΔΕΡΝΕΣ ΚΙΟΛΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΕΡΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΠΑΛΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΑΔΗ ΨΗΦΙΖΩ ΤΠΑΛΟΓΛΟΥ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΜΙΛΑΕΙ, Ο ΑΝΔΕΑΔΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΡΘΡΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ, ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ Δ.Σ. ΘΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 9:33. ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ Ο ΣΤΑΜΚΟΣ, ΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΤΟΣΗ ΞΕΦΤΙΛΑ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ; Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑς ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ;

Ανώνυμος είπε...

μπορει να μας πει ο Σταμκος γιατι τωρα δεν μιλαει γιατί δεν αντιδραει και συμβιβαζεται.προεκλογικα συγκρουστικε με ολο το κατεστημενο εβγαλε ολο το σχημα του Βαμβινη απο εξω ουτε καν μπηκε στον κοπο να συνδιαλαγει μαζι τουσ αλλα παρα μονο με αιβαζιδη παπαδοπουλο και σαμοπουλο,τωρα δηλ τι κανει καθεται και γινεται ρεζιλι απο τον αντιδημαρχο του και κανει τουμπεκι ψιλοκομενο τωρα να δω την μαγκια του τωρα ζοριζεται φαινεται και κανει την παπια.

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΦΙΛΕ ΛΙΓΟ….Ο ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ? ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ???? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΠΡΙΝ??? ΚΑΝΕΝΑΣ! ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΑΙΒΑΖΙΔΗ, ΣΑΜΟΠΟΥΛΟ, ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΣΤΑΜΚΟΣ! Ο ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ??? ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΥΟ, ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ- Ο ΣΤΑΜΚΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ? ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ! ΑΠΟΡΡΟΙΑΣ ΑΞΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΗΡΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ! ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ !ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ! ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΚΟΥΓΕ ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ! ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΓΚΑ ΑΛΛΟΙ! ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ! ΑΜΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΕΝΑΣ, ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ? Ο ΣΤΑΜΚΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 2 Ή 3 ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ? ΒΓΕΙΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί θα με κάνεις ντα? Από όλα τα σχόλια που είναι ανώνυμα το δικό μου σε πείραξε που είναι ανώνυμο? Δεν ανάφερα όνομα για τις μερικές, μερικές….τώρα αν εσύ έχεις την μύγα και μυγιάζεσαι πρόβλημα σου! Και δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο, αρκεί να δει κάποιος τα συμβούλια και την μουγγαμάρα που έχουν μερικές, μερικές! Εγώ αυτές τις μερικές, μερικές φίλε μου τις ψήφισα για να μιλάνε και να έχουν άποψη όχι για να βαράνε προσοχή! Και στην τελική καλά κάνουν που δεν μιλάνε! Προφανώς θα έχουν {οι μερικές, μερικές} τους λόγους τους, αλλά ας σταματήσουν να μιλάνε για τον Στάμκο και τις αποφάσεις του, λες και αυτές δεν ανήκουν σε αυτό τον συνδυασμό! Γιατί έτσι δεν εξιλεώνονται στους ψηφοφόρους τους! Μιας και είμαι σινεφίλ όπως λες να σου θυμίσω και μια άλλη ταινία της Βουγιουκλάκη , την Αρχόντισσα και τον Αλήτη! Θυμάσαι που ο Πίπης έπεσε πάνω στο γιαούρτι μέσα στο λεωφόρο? Κάνε τον παραλληλισμό τώρα μόνος σου!

Ανώνυμος είπε...

Ο Παπανικολάου ας κάνει την αυτοκριτική του γιατί μέσα σε 20 μέρες κατάφερε να χάσει τις εκλογές(πανελλαδική πρωτιά). Και το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τις έχασε από τους ανεπαρκείς!!!

Ανώνυμος είπε...

10:53 ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣΤΕΙΟΣ! ΕΔΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ? ΕΛΕΟΣ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΧΕ, ΧΑΛΑΣΕ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ! ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ! Ε, ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ! ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ??? ΜΑ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ , ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ? ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΕ ΑΣΥΔΟΣΙΑ! ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΔΙΚΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ –ΥΠΑΛΛΗΛΟ-ΣΑΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ! ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ! ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ: «ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕ»

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 10+39 ΕΔΩ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟ,ΕΔΙΩΞΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΥΡΙΞΕ ΒΛΕΠΕ ΜΑΤΖΕΡΙΔΗ ΑΡΑΒΗΣΣΟΣ ,ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ,Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΡΕΙ,ΕΑΝ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΕΣΤΟ,Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑΥΤΟ ,ΚΟΥΙΖ,ΣΕ ΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΠΡ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΚΑΜΕΝΗ,ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ

ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ είπε...

Μήπως μπορεί να μας πει κανείς σήμερα το βράδυ ποιος καθάριζε τους δρόμους της Δ.Ε. Κρύας Βρύσης από τα χιόνια μέχρι τα ξημερώματα στις 5 η ώρα και μετά τις 7 το πρωί μέχρι αυτή την ώρα; Μα φυσικά ο υπερπρόεδρος μας Δημητρης Παρασκευόπουλος. Και ύστερα έχετε το θράσος ορισμενοι να μιλάτε για τον άνθρωπο αυτό που έχει κάνει σε ένα χρόνο πράγματα που δεν έκαναν τόσα χρόνια Δήμαρχοι και Αντιδήμαρχοι του Δήμου Κρύας Βρύσης. Όσο για τον Αιβαζίδη είρθε μετά της 10 το πρωί στο δημαρχείο (δολεύει τόσες ώρες όσο πληρώνεται) γιατί; Για να επιθεωρήσει, ή να κάνει καμιά ασφάλεια; ο ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΤΙΣΤΑΣ αντιδήμαρχος αυτό που μπορεί να πρόσφερε στον έναν χρόνο στην Κρύα Βρύση είναι κανένα καινούριο σύστημα στην μπιρίμπα! Αλλά δεν φταίει αυτός. Φταίνε 1-2 Κρυβρυσιώτες που του έδωσαν το θάρος. Περιμέναμε τον παντελονάτο και αρ........το αντιδήμαρχο για να μας λύσει τα προβλήματα του τόπου μας. Το καλύτερο που έχει να κανει είναι να αποχωρήσει όσο είναι νωρίς αφού άλλωστε είναι ξένο σώμα και στον συνδιασμό του.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΚΡΥΑΒΡΥΣΙΩΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΙΒΑΖΙΔΗ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΛΟΥΤΣΙΑ - ΝΤΑΟΥΛΑ - ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ - ΖΗΝΔΡΟ - ΣΤΑΥΡΙΑΝΙΔΟΥ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ - ΝΤΑΟΥΛΑ ( ευτυχως επεστρεψε ) !!!!! ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ??????? ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ??? ΔΕΝ ΛΕΩ , Η ΒΕΤΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ Κ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ .... ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ , ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 'Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΓΟ Κ ΑΠΟΨΗ ... ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΑΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΗΝΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΝ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Αλλο φίλε μου να έπαιρνε τη διευθύντρια από την Κρύα Βρύση και να την έκανε διευθύντρια π.χ στα Γιαννιτσά και άλλο που πήρε τη διεθύντρια Κρύας Βρύσης και την έκανε προισταμένη στο κεπ Γαλατάδων!!! Αυτό είναι απροκάλυπτος υποβιβασμός και λογική είναι η αντίδραση και η οργή του κόσμου!

Ανώνυμος είπε...

1:21μμ Η αστειότητα δικό σου προτέρημα. Δεν εισαι καθολου ενημερωμενος. Το θέμα είναι οτι αυτη ουτε καν μιλησε. Αφησε, εσκεμμενα ή οχι,τους αλλους να εκτεθουν και να βγαλουν το φιδι απ' την τρυπα. Κι εφοσον διαφωνουσε με την κατασταση ας πηγαινε στο γραφειο του δημαρχου, αυτην τη φορα για να διεκδικησει ό,τι πιστευει πως δικαιουται. Και να σου πω και το αλλο φιλε μου; Δεν εφυγαν και λιγοι υπαλληλοι του πρωην Δημου Κρυας Βρυσης. Τότε όλοι ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ απο εκει σφυριζαν αδιαφορα γι' αυτους, ενω εκεινοι περιμεναν εστω μια διευθυντρια ή εστω καποιο απο τα δηθεν ανιδεα και καλα πολιτικα προσωπα να τους στηριξει. Τωρα γιατι ενοχλουνται.....;

ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον 4.21 που είσουνα Γιαννάκη Αιβαζίδη; Ένας στρατός υπαλλήλων έφυγε φίλοι Κρυαβρυσιώτες δημοτικοί σύμβουλοι αλλά δεν κάνατε δημόσιες δηλώσεις. Μόλις είδατε κ'οσμο στο δημοτικό συμβούλιο είπατε να κάνετε για να φανήτε. Όσο για την Βέτα πραγματικά είναι αξιολογότατη υπάλληλος αλλά τι να κάνουμε που μας φάγανε τον 5ο Δήμο της Κρύας Βρύσης και τώρα προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Άλωστε και άλλοι υπαλληλλοι που ναι μεν δεν έχουν τα χρόνια της Βέτας έχουν όμως πολύ σοβαρότερα προβλήματα (χωρισμένοι με παδιά, ορφανά παιδιά, φτωχές οικογένειες, κ.α. με διάφορα κοινωνικά προβλήματα) που όμως μεταφέρθηκαν από την Κρύα Βρύση, τα Αθυρα, την Πέλλα κ.α.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 3+57 ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΜΗΠΩΣ ΨΗΦΟΦΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΑΚΤΟΣ ΣΕ ΚΑΦΕ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΕΡΙΧΝΕ ΑΛΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΑΡΙΜΟΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΕΤΣΙ ΘΑΒΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΥΚΟΒΑΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑ ΟΙ ΛΑΜΠΕΣ ΟΛΕΣ ΑΝΑΒΑΝ ΕΝΩ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΓΙΑΤΙΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΕΡΑΣΕ ΓΚΡΕΙΝΤΕΡ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΡ ΒΡΥΣΗ ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΠΕΣ ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΤΟΝ ΑΝΤ ΠΕΡΗΦΕΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΘΕΛΕ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΦΟΤΩΤΥΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΠΗΓΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟ ΜΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΠΕ ΑΑΑΑ ΑΥΤΟ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΞΕΝΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΜΗΝ ΦΑΓΩΘΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΗΣΑ ΕΙΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΟΥ ΔΙΕΨΕΥΣΕΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 1:17: ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΥΣΥΧΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΗΡΕ 51% ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΑΠΌ 43% ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2006, ΚΕΡΔΙΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΧΩΡΙΑ - ΕΔΡΕΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΗΡΕ 46% ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡ. ΒΡΥΣΗ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΖΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΥΡΡΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟς ΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ. ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ : ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ,

neos dimos είπε...

ΕΡΓΟ Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ? ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ...ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ....ΕΩ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΜΕ ΑΜΜΟ...ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΣ ΕΙΝΑΙ...ΑΛΛΑ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΕΡΙΧΝΕ ΑΛΑΤΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣΑΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΚΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΓΟ(ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ,ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΜΙΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ,ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ )Α!ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΕ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΘΑΒΟΥΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 7:31 συμφωνώ για τα ποσοστά που γράφεις αλλά όταν δεν υπάρχει αντίπαλος και έρχεται τις τελευταίες 20 μέρες ο Στάμκος και σου παίρνει τις εκλογές από το πουθενά νομίζω πως είναι τραγική περίπτωση! Όσο για το Στάμκο θα κριθεί στις επόμενες εκλογές και όπως γνωρίζεις ο χρόνος κυλάει αδυσώπητα για όλους!!

Ανώνυμος είπε...

den prospa8o na xanavgo sti exousia,alla na kano kala sto topo:autous 8eloume

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟς ΚΑΙ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗς ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ. ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ. ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΝΟς ΔΗΜΟΤΗ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟ

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΦΤΙΛΑ Ο ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ ΓΙ"ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΕΞΩ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΛΟΥΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ .ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗ ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΣΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

Πες τα φιλε των 6:07 γιατι μας ζαλισαν πολυ... ν' αγιάσει το στόμα σου..!

Ανώνυμος είπε...

H Koroxenou pige ekei pou eprepe na paei giati einai Ypallilos tou Dimou Pellas ki ekei tha meinei gia panta.
Oi Daskaloi kai polloi alloi paliloi pernoun metathesi kathe dyo xronia kai den milane. Opoios den dexetai tis apofaseis toy Dimarxoy na paraitithei na mpoun alloi poy den exoun provlima pou tha tous valei.
Sa den ntrepestai me ola ayta pou simvainoun ston kosmo pou den exei na faei eseis asxoleistai me tin ypallilo... sta Athyra na tin steilei tin alli fora

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 10:47,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΑ,ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

βρε υπαλιλακε του δημου πελλας ,εκδοτη πολιτειας μηπως δεν ησουν στο δ συμβουλειο της τριτης,διαβασα το φυλλο τηςτεταρτης 1 φεβρουαριου και επεσα απο τα συνεφα,αυτα που ειδα στην τηλεωραση ουτε κουβεντα,για την κοροξενου,με τετοιο ντορο και κουβεντα μηδεν,μονο εσυ και ο συκοβαρης δεν μιλησατε,λες και την διωξατε εσεις εκτος εαν εχω αδικο,αυτα συζητανε εδω στην κρ βρυση,

Ανώνυμος είπε...

Την Τετάρτη το βράδυ, 3:30 ώρα ξημερώματα προς Πέμπτη, όταν έπεφτε το πολύ χιόνι, πηγαίνοντας στο σπίτι μου μετά το τέλος της νυχτερινής μου διασκέδασης, είδα τον πρόεδρο Δημήτρη Παρασκευόπουλο και δύο άλλους υπαλλήλους του Δήμου Γιαννιτσών, μαζί με τον προϊστάμενο κ. Τσακίρη, να ρίχνουν αλάτι. Ο δε Δημήτρης με το τρακτέρ του να καθαρίζει το δρόμο, ένα κίτρινο αγροτικό με αλατιέρα να ρίχνει αλάτι και ένα φορτηγό γεμάτο αλάτι συνοδεία. Αυτά για να λέμε την αλήθεια για τον κύριο Παρασκευόπουλο.

ΠΟΛΙΤΕΙΑ - ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ είπε...

Κύριε θρασύδειλε/η των 4.27 που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου δεν δικαιούσε να μιλάς γιατί απλά κρύβεσαι (όπως τους αρουραίους) πίσω από την ανωνυμία σου. Μάθε λοιπόν ότι η ΠΟΛΙΤΕΙΑ κλείνει το υλικό της την Τρίτη το μεσήμερι και συνεπώς δεν ήταν δυνατόν να έχει ρεπορτάζ για τα θέματα του Δ.Σ. Ως δημόσιο μέσο λόγου και έκφρασης σε προσκαλούμε να στείλεις ΕΠΩΝΥΜΑ μέσω επιστολής τις απόψεις σου στην εφημερίδα για να τις δημοσιεύσουμε και να κριθούν, όπως έκανες και εσύ διαβάζοντας την εφημερίδα η οποία και είναι επώνυμη. Όσον αναφορά την Βέτα γνωρίζει πολύ καλύτερα η ίδια την εκτίμηση αλλά και την άριστη συνεργασία, όποτε ζητήθηκε, που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια. Συνεπώς είσαι εκτός τόπου και χρόνου κυριολεκτικά. Εάν λοιπόν έχουμε άποψη για κάποιο θέμα τολμάμε και δεν φοβόμαστε (όπως κάνεις εσύ τώρα) να τη δημοσιοποιήσουμε μέσα απο την εφημερίδα μας. Απαξιούμε λοιπόν την διαδικασία να ασχοληθούμε με ανώνυμα σχόλια μέσω των blogs. Αντίθετα εσύ ως θρασύδειλος/η ανώνυμος/η πρωτιμάς να σχολιάζεις με ανακριβή στοιχεία μέσω blogs.
Σε περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ΕΠΩΝΥΜΟ στην εφημερίδα μας αφού πρώτα πληροφορηθείς σωστά !

Ανώνυμος είπε...

ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ....ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ! ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΤΕ....ΕΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΒΑΖΙΔΗ, Ο ΔΕΛΙΓΙΑΝΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ??? ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ??? ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ-ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ- ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ! ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΖΑ??? ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΧΑΙΒΑΝΙΑ! ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΑΣ! ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ??? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ!!! ΒΡΕ ΑΙΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΜΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΦΙΛΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ , ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΗΔΗ , ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΥΛΛΟ , ΕΓΩ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΣΞΙΣΩ ΤΟΝ ΛΥΣΑΝΔΡΟ .....

Ανώνυμος είπε...

ΞΑΝΑ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΙΒΑΖΙΔΗ ΟΙ ΑΓΙΟΛΟΥΚΟΙΟΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΙΔΗ ΚΑΖΑΤΖΙΔΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΞΗΡΟ ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΥΣΑΝΔΡΕ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡ ΒΡΥΣΗ,ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΗΣ,

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΘΥΜΙΖΕ "ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ"!!!ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΙΒΑΖΙΔΗΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ? ΟΧΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ!!!{ΕΝΑΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΡΥΑΒΡΥΣΙΩΤΗΣ}

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΗΒΑΖΙΔΗΣ !!! ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ , ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΟΡΟΞΕΝΟΥ . ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΛΑΤΕ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ , ΜΕ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ... ΕΚΕΙ , ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΟΤΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ , ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ( ακομα στις θεσεις σας ειστε ??? ) ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ , ΕΙΧΑΝ ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ... ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ( εχει γινει συνηθεια σε μερικους ) ΑΠΟ ΤΟ 2ο Η' 3ο ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ...
ΛΟΙΠΟΝ << ΚΥΡΙΟΙ >> ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΝΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ , ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ Ο ΙΔΙΟΣ , Η ΜΟΝΗ ΣΑΣ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ( οπως το υποσχεθηκατε ) ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ , ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΙΩΣ ΕΙΣΤΕ ΗΔΗ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ , ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίε των 2:21μμ... ευτυχως που τα λες κι εσυ... γιατι ειχα αρχισει να πιστευω πως αυτα τ' ακουσα μονο εγω... ειναι οι ντομπροι και σωστοι ανθρωποι που λενε οτι μπορεις να βασιστεις πανω τους...και πανω απ' όλα κρατουν υποσχεσεις και λογο... Οσο για τον κυριο Δεληγιαννιδη, με πολυ μεγαλη ευκολια (εστω και αθελα του) εβγαλε ολους τους υπαλληλους του πρωην Δημου Κρυας Βρυσης αχρηστους, εκτος απο τη συγκεκριμενη κυρια, και λυπει πολυ αυτο. Μπορει οντως να ειναι μια καλη και αξια υπαλληλος, αλλα αυτο δε σημαινει πως οι υπολοιποι εργαζομενοι ειναι ανικανοι. Οσο γι'αυτους που λενε οτι την "πεταξαν" στους Γαλαταδες, θα συμβουλευα να προσεχουν πως εκφραζονται. Γιατι εμμεσως πλην σαφως, αποκαλει πεταμενους ολους οσους κατοικουν κι εργαζονται εκει. Ενας κατοικος του πρωην δημου Μ. Αλεξανδρου.

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΓΟ ΑΙΒΑΖΙΔΗ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ 2011
1. 4 Ιανουαρίου 2011 Ο δήμος βάζει πετρέλαιο σε σχολεία, στο Δημαρχείο, στα ΚΑΠΗ της Δ.Ε. Κρύας Βρύσης και ενημερώνεται ο Δήμαρχος για την ακριβή ποσότητα που μπήκε. ο Αιβαζίδης λέι ΄΄γιατί ενμερώθηκε ο Δήμαρχος, αυτά δεν χρειάζεται να τα λέμε στο Δήμαρχο΄΄.
2. Ήθελε να φέρει μηχάνημα ανάληψης χρημάτων της ATTICA BANK ενώ υπάρχουν δύο τράπεζες στην Κρύα Βρύση.
3. Απειλή υπαλλήλους γιατί συχνάζουν σε συγκεκριμένες καφετέριες.
4. Διώχνει την δημοτική αστυνομία απο την Κρύα Βρύση χωρίς να γνωρίζει τίποτα ο Δήμαρχος.
5.Απειλή υπαλλήλους να φύγουν από τα γραφέια τους στον 2ο όροφο και να πάνε στον 1ο όροφο για δικούς του λόγους.
6. Κάνει πολιτική με τα λεφτά του Δήμου. Ποιο συγκεκριμένα. Οι συγγεννείς πολιτών που πεθένουν και δεν είναι δημότες Κρύας Βρύσης πληρώνουν 300 ευρώ για να ταφουν στην Κρύα Βρύση. Με εντολή Αντιδημάρχου πληρώνουν 150 ευρώ ή και καθόλου.
7. Με εντολή Αντιδημάρχου πραγματοποιήθηκε δωρεάν απόφραξη στο σπίτι του Αντιπεριφερειάρχη.
8. Άφηνε το Δημαρχείο χωρίς Α4χαρτί.
9. Υποσχέθηκε μάζί με τον τότε υπεύθυνο του γκαράζ στην Κρύα Βρύση Χρήστο Καλαιτζίδη να πληρωθούν 100 ευρώ οι εργάτες της μερικής απασχόλησης, γιατί εργάστηκαν εκτός ωραρίου την ημέρα της 25ης Μαρτίου 2011 χωρίς φυσικά να υλοποιήση την δέσμευσή του.
10. Μιλούσε κατά την διάρκεια της προετοιμασίας της Γεωργικής Βιοτεχνικής Έκθεσης απαξιωτικά για τον Δήμαρχο λέγοντας ΄΄Ο Δήμαρχός ΣΑΣ΄΄, αυτόν μάλλον άλλος Δήμαρχος τον έκανε Αντιδήμαρχο.
11. Καλύπτει με την στάση του πρόεδρο δημοτικής κοινότητας που κατέχει γεωργικό μηχάνημα του Δήμου.
12. Τοποθέτησε καθαρίστρια και υπεύθυνη του κυλικείου στο κλειστό γυμναστήριο με δική του εντολή χωρίς καμία νόμιμη διαδικασία εκμεταλευόμενος την ανάγκη για δουλειά που έχει η συμπολιτισά μας.
13. Το πρώτο που έκανε με το που ανέβηκε στο Δημαρχείο ήταν να κλείσει την κεντρική πόρτα του γραφείου του για να εισέρχοντε, όσοι αυτός θέλει, μέσω της γραμματείας Αντιδημάρχου.
14.Παρακρατούνται έγγραφα αλληλλογραφίας τοπικών φορέων στο συρτάρι του χωρίς να διεκπαιραιώνονται (αίτημα 2ου Δημοτικού για ναύλωση λεοφορείου κ.α.)
15. Εν ώρα υπηρεσίας υπάλληλοι εκτελούν προσπωικές εξωτερικές εργασίες τους ή επισκέπτονται τα σπίτια τους, εν γνώση του.
16. Ανάληψη καθημερινών καθηκόντων στο Δημαρχείο συνήθων μετά τις 11 το πρωί.

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΑΣΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ...... Ο ΕΝΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ .... ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΑΣΙΕ ΣΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΧΕΡΑΚΙ ΧΕΡΑΚΙ ...

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟΥ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΚΑΦΕ ΖΑΧΑ ΜΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΡΕΑ,ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΒΑΛΕ ΑΝΤΙΔ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΙΤΣΑ ΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΝΤΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΚΟ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ Η ΜΑΧΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ,ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΗΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ,ΤΟΝ ΑΝΤΠΕΡ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚ ΤΟΥ ΟΓΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ,ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΣΕΝΑΡΕΙΑ,ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΟΥΤΟ,ΕΔΩ ΕΞΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ,ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ο αγιος λουκας δεν εχει αναγκη απο προστατες,δεν ειναι ανθρωποι των θεληματων το εχουνε δειξη,μονο στο νοσηρο μυαλο καποιων υπαρχουν αυτα,αντιδρουν αφου εχουν δικοιο και σε αυτο που πιστευουν το εχουν αποδηξη,φαινεται οδημαρχος δεν ρωτησε τους αντιδ αιβαζιδη καζαντζιδη συμβουλους δεληγιανιδη παπαδοπουλο σκαπερδα,αυτο που ειδα στην τηλεωραση φαινεται ομως οτι ρωτησε τον συκοβαρη γιατι ηταν ο μονος που δεν ειπε κουβεντα,και τον δωσαμαι 120 σταυρους,στις επομενες να το σκεφθει αυτος και οι χωριανοι μου,αληθεια στο χωριο του ποσα πηρε,με αρεσε συκοβαρυ που σε πηραν τηλεφωνο για να πεις κατι,ευτιχως το καταλαβαν τι εισουν,ευχαριστω τον κο ξηρο ελευθεριου ουραλιδη παπανικολαου ,ελπιζω δημαρχε στις επομενες αποφασεις σου να ακους ολους τους συνεργατες σου,γιατι αλλη εικονα εδειξες,αυτα που διαβαζω ειναι μικροτητες μικρων δυστυχως ανθροπων,κολησατε στο λεωφορειο αιβαζιδη καζαντζ δεληγιαν σκαπερδ ρωτηστε εαν ηρθαν,τις πληγες τισ κλεινουν δεν τισ ξυνουν,ενας ψηφοφωρος σας,

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας τα σχόλια παρατηρώ ότι πολλά κείμενα πέρα από τα συντακτικά λάθη είναι εντελώς ανορθόγραφα!
Όσοι γράφουν σχόλια καλό θα ήταν να είναι πιο προσεκτικοί γιατί πολλά κείμενα πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να τα κατανοήσεις!

Ανώνυμος είπε...

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΙΑ ΟΤΙ Η ΔΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΦΡΑΞΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ, ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Κου ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΑ ΟΦΕΛΗ ΧΑΡΙΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ 3.00 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ? ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ!!!Ο ΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΧΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ.ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΦΟΥΜΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

ελεοσ, ελεοσ, ελεοσ............ οποιοσ ξαναψηφισει με το γνωστο τροπο τα γνωστα κομματα να παθει διαρροια και να μην του περναει για να μην πω χειροτερα. ποσο ηλιθιοι μπορει να ειναι καποιοι . ελεοσ ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ....ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ? ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ??? ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ! ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΟΜΜΑΤΑ! ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ? ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Ή ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ Ο ΤΑΔΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου τον 10:53 μ.μ, βλέπω ότι εσύ συκοφαντείς τους ανθρώπους που τους ζηλεύεις.Βγάζεις τόσο χολή που κινδυνεύεις να δηλητηριαστείς από μόνος σου. Σου ξαναγράφω ότι το βράδυ εκείνο είδα τον Δημητράκη με το τρακτέρ του να φέρει πίσω κοτσαρισμένο το μαχαίρι που καθάριζε το δρόμο. Πίσω από αυτόν ένα αγροτικό 4χ4 μάρκας mitsubishi κίτρινο, να γράφει δήμος Γιαννιτσών, με μια αλατιέρα πίσω στην καρότσα. Ποιο πίσω υπήρχε ένα φορτηγό μάρκας MAN με ψηλά παραπέτα. Αυτά για να μην με βγάζεις τυφλό. Μάλλον εσύ είσαι τυφλός από ζήλια.Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Ανώνυμος είπε...

φιλε καλα τα γραφης αλλα με την ναυλοση λεωφοριου τα χαλας αφου στοχευεις αντδ,με εντολη γραφης ξερεις,στο προσυμβουλειο δεν ειπαν τιποτε δεν ειχε τεθει θεμα,ο αιβαζζιδης τι να εκανε,το εμαθε τελευταιος,εαν ηταν ο συκοβαρης στην θεση του θα εφευγε παλι οπως τον ναυροζιδη,δεν ακουσα την φωνη του,αλλα λειτουργη υπογεια,εσυ δεν εισουν που ελεγες ο αυτοκρ κοβη και ραβη,κακο δεν ειναιαυτο που κανει ο δημαρχος στην γωνια ολοι πλην τριων,και γιατι να τον ρωτησουν τι να κανουν αυτος τους ρωτα,το κακο για τον πολιτικο εχθρο η συνεργατη ειναι οταν αγνοεισε αγνοης,στις αλλες εκλογες προταση βομβα,μονοι υποψηφιοι σταμκος συκοβαρης πασσαλης παντελιδης ,εμεις θα παρουμε τον δημο δεν χρειαζονται αλλοι,

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη φιλε 1:45. Αλλά μακάρι να βγάζαμε νόημα από αυτά που γράφεις, για να μπορει αν θέλει κάποιος ν' απαντήσει κιόλας....