Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Οικονομική ασφυξία στους δήμους … αλλά η σπατάλη και οι λοβιτούρες συνεχίζονται

Εντάξει είναι λογικό η μείωση της επιχορήγησης στους δήμους να έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στη λειτουργία τους. Γιατί φαίνεται ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους που αφορούν παλιές οφειλές, ενώ την ίδια στιγμή συνεχίζονται δημιουργούνται και νέες. Οι δήμαρχοι διαμαρτύρονται γιατί έτσι έχουν μάθει αλλά ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν κάνει σημαντικά βήματα και έχουν πάρει και εφαρμόσει σκληρές αποφάσεις για την περιστολή των άσκοπων δαπανών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι παρά τις αυστηρές υποδείξεις της πολιτείας για την κατάρτιση ρεαλιστικών και αξιόπιστων προϋπολογισμών, η πρακτική αποτύπωσης σε αυτούς των υπερεκτιμημένων δαπανών συνεχίζεται. Την ίδια στιγμή... που οι δήμαρχοι ζητούν χρήματα από την πολιτεία για να καλύψουν βασικά λειτουργικά έξοδα, μοιράζουν αθρόα λεφτά με απευθείας αναθέσεις σε φίλους και γνωστούς εργολάβους και προμηθευτές για μικρής ωφέλειας και αναγκαιότητας έργα και υπηρεσίες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ...ΠΧ) ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 1:30 ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΣΤΡΙΨΕ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΒΕΛΙΚΑ ΡΩΜΑ! ΑΝ "ΚΥΡΙΕ" ΔΗΜΟΤΙΚΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΑ ΕΠΕΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ??? ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!! ΣΕ ΕΙΔΕ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΩ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΑΝ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ! ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΤΊ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΙΣΩΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ! ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΩ, ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ...ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ! ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ "ΚΥΡΙΕ" .....ΙΔΗ