Δεν έχουμε που δεν έχουμε λεφτά να κάνουμε τα ψώνια μας, τα μαγαζιά βλέπουν τους πελάτες με τα κιάλια και κάποιες καταναλωτικές οργανώσεις μαλώνουν για το ποιος είναι νόμιμος και ποιος όχι. Όπως πάμε οι καταναλωτές θα είναι είδος υπό εξαφάνιση, αλλά από οργανώσεις είμαστε πλήρεις. Διαβάστε λοιπόν τι καταγγέλλει ο Σύλλογο Προστασίας Καταναλωτών Έδεσσας – Ν. Πέλλας σχετικά με την εμφάνιση ενός νέου «συνδέσμου καταναλωτών» που ξεκίνησε τη δράση του στην Έδεσσα. Αναφέρουν λοιπόν στην ανακοίνωσή τους:
«Πρόσφατα αρκετοί επαγγελματίες της Έδεσσας δέχτηκαν προειδοποίηση - απειλή από έναν επονομαζόμενο νεοσυσταθέντα σύνδεσμο Καταναλωτών Έδεσσας. Η συγκεκριμένη επιστολή θίγει τους μικρούς επαγγελματίες και δίνει την διάσταση της καταστολής κάτι που δεν συνάδει με τους στόχους μιας επίσημης καταναλωτικής οργάνωσης....
Για αποτροπή της σύγχυσης ενημερώνουμε όλους τους φίλους καταναλωτές ότι η μόνη επίσημα αναγνωρισμένη οργάνωση στον Ν. Πέλλας από την Γ.Γ. Καταναλωτή είναι ο Σύλλογός μας με συγκροτημένο ΔΣ έπειτα από επίσημες και νόμιμες εκλογές ο οποίος είναι και μέλος της Ομοσπονδίας Καταναλωτικών Οργανώσεων Ελλάδας με συνεργάτη το ΚΕΠΚΑ Θεσσαλονίκης. Λειτουργεί δε τα γραφεία του στην είσοδο του διοικητηρίου Ν.Πέλλας κάθε ημέρα από τις 9.00 έως τις 13.30.
Οι υποθέσεις που αντιμετωπίζονται αφορούν τις συναλλαγές μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης για αγορές προϊόντων & υπηρεσιών όπως επίσης και τις προβληματικές συναλλαγές μεταξύ πολίτη και δημοσίων υπηρεσιών κάτι που δεν είναι γνωστό στο ευρύ κοινό. Ήδη πάρα πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζονται μέσα από τις επιτροπές φιλικού διακανονισμού με σημαντικό βαθμό επιτυχίας αποφεύγοντας τις πολύχρονες και δαπανηρές δικαστικές διαμάχες ενώ ικανοποιητικό βαθμό επιτυχίας έχουν και οι συμβιβασμοί για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Να σημειώσουμε εδώ ότι η πλειονότητα των περιπτώσεων αφορά συναλλαγές με μεγάλες επιχειρήσεις και φορείς που αρνούνται να πραγματοποιήσουν αυτά που έχουν υποσχεθεί ενώ η τοπική αγορά και οι μικροί επαγγελματίες δημιουργούν ένα πολύ μικρό αριθμό προβλημάτων που καταφθάνουν στο γραφείο καταναλωτών.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε από τα μέλη του ΔΣ καθώς και στην υπεύθυνη Μητρώου Μελών κ. Άννα Μακρυγιάννη όπου μπορείτε να απευθύνεστε για εγγραφές (Κτίριο Εμπροσθεν Διοικητηρίου) Καθημερινά 9.00-13.30, Τηλ.2381037225
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου