Όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το Γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών του Συλλόγου Προστασίας Καταναλωτών Ν. Πέλλας με συνεργάτη το ΚΕΠΚΑ Θεσσαλονίκης, έχει μεταφερθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Έδεσσας και λειτουργεί κάθε ημέρα από τις 09.00 έως τις 13.30.
Οι υποθέσεις που αντιμετωπίζονται αφορούν τις συναλλαγές μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών όπως επίσης και τις προβληματικές συναλλαγές μεταξύ πολίτη και δημοσίων υπηρεσιών κάτι που δεν είναι γνωστό στο ευρύ κοινό. Ήδη πάρα πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζονται μέσα από τις επιτροπές φιλικού διακανονισμού με σημαντικό βαθμό επιτυχίας. Πληροφορίες μπορείτε να πάρετε από τα μέλη του ΔΣ καθώς και από την υπεύθυνη....
Μητρώου Μελών κ. Άννα Μακρυγιάννη, όπου μπορείτε να απευθύνεστε για εγγραφές (Πολιτιστικό Κέντρο) Καθημερινά 09.00-13.30, Τηλ. & Fax. 2381024604.
Η μόνη μας δύναμη ως καταναλωτές είναι ο αριθμός μας και υπενθυμίζουμε ότι όσοι θέλουν να στηρίξουν την οργάνωση του καταναλωτικού κινήματος μπορούν να γίνουν μέλη μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου