Η προτίμηση Ελληνικών Προϊόντων και Υπηρεσιών είναι εθνική ανάγκη! Σε αυτή την δύσκολη οικονομική περίοδο όπου 900 θέσεις εργασίας χάνονται κάθε μέρα σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών δεν χρειάζεται μεγάλη επιχειρηματολογία για να καταλάβουμε πως κάθε ευρώ που πάει σε προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα γυρίζει πίσω στην τσέπη μας, στην τσέπη της οικογενείας μας, των φίλων μας, των συμπατριωτών μας και μάλιστα πολλαπλασιασμένη! Για να πάρουμε μια ιδέα της εγκληματικής καταναλωτικής συμπεριφοράς μας...
– επισημαίνει ο κ. Μιχάλης Γκλεζάκος, Καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιά - αρκεί να σημειώσουμε ότι μέχρι το 2009 τα χρήματα που πληρώναμε για εισαγωγές ήταν τριπλάσια από αυτά που εισπράτταμε από τις εξαγωγές μας. Ακόμη και σήμερα, οι εισαγωγές μας είναι υπερδιπλάσιες των εξαγωγών μας. Σκεφθείτε ότι, υπογραμμίζει, αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων αγαθών με ντόπια, θα «πέσουν» στην Ελληνική οικονομία κάπου 10 δις ευρώ τον χρόνο. Με το ποσό αυτό θα μπορούσαν π.χ. να καλυφθούν οι συνολικές δαπάνες (αμοιβές, ασφαλιστικές εισφορές κλπ) 600.000 νέων θέσεων εργασίας! Εντυπωσιακά - και ελπιδοφόρα - είναι και άλλα ευρήματα έρευνας που διενήργησε η εφημερίδα Καθημερινή. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας πάνω από 1 στους 3 καταναλωτές και συγκεκριμένα το 36,07% ξεκίνησε να αγοράζει ελληνικά προϊόντα - υπό την έννοια του να τα προτιμά έναντι των εισαγόμενων- εντός του τελευταίου χρόνου. Από το παραπάνω ποσοστό, επισημαίνεται στη σχετική παρουσίαση, το 12,91% έχει στραφεί στα ελληνικά προϊόντα μόλις τους τελευταίους έξι μήνες. Το υπόλοιπο, πάντως, ποσοστό, το 63,93% αγοράζει ελληνικά προϊόντα εδώ και πολλά χρόνια. Μάλιστα η επιστροφή στα ελληνικά προϊόντα φαίνεται να μην έχει συγκυριακό χαρακτήρα, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται. Το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα συνεχίζουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, ενώ το 79% δηλώνει ότι στο μέλλον θα αγοράζει ακόμη περισσότερα ελληνικά προϊόντα. Η αύξηση των πωλήσεων των ελληνικών προϊόντων φαίνεται ότι επαφίεται στον... πατριωτισμό των Ελλήνων. Κι αυτό διότι σύμφωνα με την έρευνα το 83,37% πιστεύει ότι όταν αγοράζει τα ελληνικά προϊόντα στηρίζει την ελληνική οικονομία και το 80,33% θεωρεί ότι συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας. Αν όλα αυτά τα μετατρέψουμε συνειδητά σε μεγαλύτερη κάλυψη των καταναλωτικών μας αναγκών με ελληνικά προϊόντα (διατροφής, ένδυσης, υπόδησης, τουρισμού κλπ ) διασώζουμε θέσεις εργασίας, ανακυκλώνουμε το χρήμα μέσα στη χώρα μας, μειώνουμε τις εισαγωγές, συμβάλλουμε στη ζήτηση των ελληνικών προϊόντων γενικότερα άρα συμβάλλουμε και σε περισσότερες επενδύσεις, σε δημιουργία κινήτρων για περισσότερες, ποιοτικότερες καλλιέργειες των δικών μας αγροτικών προϊόντων κ.ο.κ. Όλα αυτά - και πολλές άλλες σημαντικές διαστάσεις του ζητήματος - θα παρουσιασθούν σε ειδική Ημερίδα στο «5o Φεστιβάλ Εθελοντισμού Χωρίς Σύνορα, Έλληνας Πολίτης - Ευρωπαίος Πολίτης» που διοργανώνουν η Ευρωπαϊκή Έκφραση και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εθελοντισμού Ελλάδος το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου στο HILTON, στο πλαίσιο του ολοήμερου πολυσυνεδρίου Moneyshow. Η ειδική εκδήλωση με θέμα: «Εθνική Ανάγκη» : Καταναλώνουμε ότι Παράγουμε» διοργανώνεται από τους πλέον αρμόδιους να μιλήσουν για το θέμα: Το «Κίνημα Πολιτών - Καταναλώνουμε ότι Παράγουμε», τον φορέα που τα τελευταία χρόνια με τις δράσεις του προάγει την ιδέα του «προτιμώ ελληνικά!» στην κοινωνία και την Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε., την πανελλαδική δηλαδή οργάνωση των Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ελλάδας, που ξέρουν την αγορά από τα μέσα και ζουν τον παλμό της .
– επισημαίνει ο κ. Μιχάλης Γκλεζάκος, Καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιά - αρκεί να σημειώσουμε ότι μέχρι το 2009 τα χρήματα που πληρώναμε για εισαγωγές ήταν τριπλάσια από αυτά που εισπράτταμε από τις εξαγωγές μας. Ακόμη και σήμερα, οι εισαγωγές μας είναι υπερδιπλάσιες των εξαγωγών μας. Σκεφθείτε ότι, υπογραμμίζει, αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων αγαθών με ντόπια, θα «πέσουν» στην Ελληνική οικονομία κάπου 10 δις ευρώ τον χρόνο. Με το ποσό αυτό θα μπορούσαν π.χ. να καλυφθούν οι συνολικές δαπάνες (αμοιβές, ασφαλιστικές εισφορές κλπ) 600.000 νέων θέσεων εργασίας! Εντυπωσιακά - και ελπιδοφόρα - είναι και άλλα ευρήματα έρευνας που διενήργησε η εφημερίδα Καθημερινή. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας πάνω από 1 στους 3 καταναλωτές και συγκεκριμένα το 36,07% ξεκίνησε να αγοράζει ελληνικά προϊόντα - υπό την έννοια του να τα προτιμά έναντι των εισαγόμενων- εντός του τελευταίου χρόνου. Από το παραπάνω ποσοστό, επισημαίνεται στη σχετική παρουσίαση, το 12,91% έχει στραφεί στα ελληνικά προϊόντα μόλις τους τελευταίους έξι μήνες. Το υπόλοιπο, πάντως, ποσοστό, το 63,93% αγοράζει ελληνικά προϊόντα εδώ και πολλά χρόνια. Μάλιστα η επιστροφή στα ελληνικά προϊόντα φαίνεται να μην έχει συγκυριακό χαρακτήρα, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται. Το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα συνεχίζουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, ενώ το 79% δηλώνει ότι στο μέλλον θα αγοράζει ακόμη περισσότερα ελληνικά προϊόντα. Η αύξηση των πωλήσεων των ελληνικών προϊόντων φαίνεται ότι επαφίεται στον... πατριωτισμό των Ελλήνων. Κι αυτό διότι σύμφωνα με την έρευνα το 83,37% πιστεύει ότι όταν αγοράζει τα ελληνικά προϊόντα στηρίζει την ελληνική οικονομία και το 80,33% θεωρεί ότι συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας. Αν όλα αυτά τα μετατρέψουμε συνειδητά σε μεγαλύτερη κάλυψη των καταναλωτικών μας αναγκών με ελληνικά προϊόντα (διατροφής, ένδυσης, υπόδησης, τουρισμού κλπ ) διασώζουμε θέσεις εργασίας, ανακυκλώνουμε το χρήμα μέσα στη χώρα μας, μειώνουμε τις εισαγωγές, συμβάλλουμε στη ζήτηση των ελληνικών προϊόντων γενικότερα άρα συμβάλλουμε και σε περισσότερες επενδύσεις, σε δημιουργία κινήτρων για περισσότερες, ποιοτικότερες καλλιέργειες των δικών μας αγροτικών προϊόντων κ.ο.κ. Όλα αυτά - και πολλές άλλες σημαντικές διαστάσεις του ζητήματος - θα παρουσιασθούν σε ειδική Ημερίδα στο «5o Φεστιβάλ Εθελοντισμού Χωρίς Σύνορα, Έλληνας Πολίτης - Ευρωπαίος Πολίτης» που διοργανώνουν η Ευρωπαϊκή Έκφραση και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εθελοντισμού Ελλάδος το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου στο HILTON, στο πλαίσιο του ολοήμερου πολυσυνεδρίου Moneyshow. Η ειδική εκδήλωση με θέμα: «Εθνική Ανάγκη» : Καταναλώνουμε ότι Παράγουμε» διοργανώνεται από τους πλέον αρμόδιους να μιλήσουν για το θέμα: Το «Κίνημα Πολιτών - Καταναλώνουμε ότι Παράγουμε», τον φορέα που τα τελευταία χρόνια με τις δράσεις του προάγει την ιδέα του «προτιμώ ελληνικά!» στην κοινωνία και την Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε., την πανελλαδική δηλαδή οργάνωση των Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ελλάδας, που ξέρουν την αγορά από τα μέσα και ζουν τον παλμό της .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου