Αν νομίζετε ότι τα έξοδα της Παραμυθούπολης πληρώθηκαν από χορηγούς που διαφημίστηκαν με κάθε τρόπο στο χώρο των εκδηλώσεων και όχι μόνο, μάλλον θα πρέπει να διαβάσετε την ανάθεση του δημάρχου Πέλλας ποσού 7.900,78 ευρώ που αφορά μέρος της προβολής των εκδηλώσεων.
Συγκεκριμένα προχώρησε σε ανάθεση 7.900,78 ευρώ για προμήθεια μουσαμά παγοδρομίου, εξέδρας και πολύκεντρου, πανώ - ταμπέλων εισόδου στους χώρους της Παραμυθούπολης, Χριστουγεννιάτικων καπέλων και μπλουζών για τους μικρούς επισκέπτες, κάδρων από καμβά με Χριστουγεννιάτικες παραστάσεις για το σπιτάκι του Αϊ- Βασίλη,... διαφημιστικών μπάνερ από μουσαμά και
διαφημιστικών φυλλαδίων για τις ανάγκες λειτουργίας, ενημέρωσης και
προβολής της «2ης Παραμυθούπολης».
Βέβαια εκτός από τα παραπάνω, για τη διαφήμιση χρειάζονταν και
διαφημιστικά πάνελ που στοίχισαν επιπλέον 1.230,00 ευρώ όπως προκύπτει
από την αντίστοιχη απόφαση δημάρχου για απευθείας ανάθεση σε προμηθευτή
Καιλια να διαφημίσουν το μεγάλο γεγονός.
Και μετά από όλα αυτά, ο δήμαρχος ανέθεσε με απόφασή του τη φύλαξη της
«Παραμυθούπολης» σε ιδιωτικό συνεργείο φύλαξης αντί ποσού 7.607,55 ευρώ.
1 σχόλιο:
γιαυτο την λενε παραμυθουπολη.παραμυθια μας πουλανε.οταν θα ρθουν οι εκλογες ομως θα τους πουμε κι εμεις.......μια φορα κι ενα καιρο.....
Δημοσίευση σχολίου