Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Πέντε (5) φανάρια σε μια απόσταση 10 χιλιομέτρων στο τμήμα Χαλκηδόνας – Παραλίμνη που πρόσφατα δόθηκε στην κυκλοφορία.

Εκνευρισμένοι οι οδηγοί προτιμούν τον παλιό δρόμο
Αν είναι να φτιάχνονται δρόμοι για να καθυστερούν περισσότερο την κίνηση των οχημάτων τότε καλύτερα να μη γίνονται. Αυτό που συμβαίνει με το τμήμα της εθνικής οδού από τον κόμβο Χαλκηδόνας – έως τον κόμβο Παραλίμνης που πρόσφατα δόθηκε στην κυκλοφορία είναι για γέλια και ακόμη περισσότερο για κλάματα. Και αυτό γιατί για να διανύσουν οι οδηγοί την απόσταση αυτή δέκα περίπου χιλιομέτρων χρειάζεται να σταματήσουν πέντε φορές, αφού τόσοι είναι οι φωτεινοί σηματοδότες που συναντά. Συγκεκριμένα για με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη το 1ο βρίσκεται στη στροφή Παραλίμνης, συνεχίζοντας το 2ο βρίσκεται στην είσοδο του νέου τμήματος της εθνικής οδού, το 3ο και το 4ο στη διασταύρωση για Νέα Πέλλα και Πέλλα αντίστοιχα και το 5ο στην έξοδο από το νέο τμήμα της εθνικής οδού στον κόμβο της Χαλκηδόνας. Αυτό το γεγονός... πέρα από την καθυστέρηση δημιουργεί και μια νευρικότητα στους οδηγούς που τους αναγκάζει τελικά να προτιμήσουν την επόμενη φορά τον παλιό δρόμο στον οποίο παρεμπιπτόντως έγιναν κάποιες μικρές παρεμβάσεις αποκατάστασης. Τελικά φαίνεται ότι είχαν δίκαιο αυτοί που υποστήριζαν στο παρελθόν ότι θα ήταν καλύτερα να γίνει βελτίωση του υπάρχοντος οδικού δικτύου (διαπλάτυνση και κατάργηση επικίνδυνων σημείων) από το να επιλεγεί η νέα χάραξη. Αυτό όπως υποστήριζαν θα είχε πολύ μικρότερο κόστος και πολύ μικρότερο χρόνο υλοποίησης του έργου. Μάλλον δεν είχαν άδικο!!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο δρόμος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!! Δέκα ολόκληρα χρόνια για να κατασκευασθεί αυτό το αίσχος. Αναρωτιέμαι, οι κυβερνώντες χαίρονται και αισθάνονται υπερήφανοι για αυτή τη μ.....α που κατασκεύασαν;
Αλήθεια, με το υπόλοιπο κομμάτι (παράκαμψη Γιαννιτσών) τι γίνεται; Το έφαγε οριστικά η.... μαρμάγκα;

Ανώνυμος είπε...

Προς θεσσαλονικη στον κομβο της παραλιμνης προσφατα λειτουργησαν κανονικα τα φαναρια τα οποια ειναι απαραδεκτα.Το κοκκινο κραταει αρκετη ωρα ενω το πρασινο λιγη ,και αυτη η εναλλαγη γινεται αρκετα γρηγορα με αποτελεσμα να εκνευριζονται οι οδηγοι και να δημιουργουνται μεγαλες ουρες οχηματων.Αυτα στον παλιο δρομο προς θεσσαλονικη.Πρεπει να γινουν αλλαγες στους χρονους των φαναριων.Γιατι δεν τα εκαναν οπως στον κομβο της Πελλας που τα φαναρια λειτουργουν με το βαρος των οχηματων;

Ανώνυμος είπε...

Όπως σε κάθε δημόσιο έργο έτσι και εδώ τα σαΐνια διέπρεψαν.Δώδεκα ολόκληρα χρόνια για να φτιάξουν αυτό το αίσχος οι ξεφτίλες. Κάναν και εγκαίνια. Ντροπή τους οι ξεφτιλισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Η προχειρότητα ενός ακόμη έργου στην κατατρεγμένη Ελλάδα μας. Ότι έγινε και στον περιφεριακό της Θεσσαλονίκης. Γέμισε φανάρια και μετά που είδαν το πρόβλημα με το μποντιλιάρισμα έφτιαξαν νέους σύγχρονους κόμβους.
Ελλάς το μεγαλείο σου για μια ακόμη φορά.

Ανώνυμος είπε...

ξαναψηφίστε αυτούς που ψηφίζετε 40 χρόνια τώρα !!!
και μετά ξανακλάψτε...