Ανακοίνωση για τoν Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Ν. Πέλλας
Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή στην Έδεσσα έγιναν εξαγγελίες για οδικά και μόνο έργα ενώ το ζήτημα της προαστιακής σιδηροδρομικής προαστιακής σύνδεσης Θεσσαλονίκης -Πέλλας μέσω Γιαννιτσών αγνοήθηκε πλήρως.
Αντίστοιχα, η υπουργός τουρισμού Έλενα Κουντουρά κατά την τωρινή της επίσκεψη στο Νομό Πέλλας, πέρα από τις μεγαλόστομες αναφορές για "ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ενίσχυση της περιφερειακής ανάπτυξης ....
μέσα από τον τουρισμό και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας" δεν έκανε καμία αναφορά στον αυτονόητο εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής υποδομής του νομού ως βασική προϋπόθεση της επίτευξης των παραπάνω στόχων.
Πως γίνεται να παρακάμπτεται ένα έργο τόσο χαμηλού κόστους αλλά τεράστιας ανταποδοτικότητας σε τοπικό, διαπεριφερειακό και εθνικό επίπεδο;
Ένα έργο που σύμφωνα με την "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" που ολοκληρώθηκε το Μάϊο του 2008,προβλεπόταν να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2016.
Οι ευθύνες της απαξίωσης του μεγαλύτερου για την περιοχή μας έργου δεν βαρύνουν μόνον τους περιοδεύοντες υπουργούς που έρχονται και παρέρχονται καθώς και την πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην κατεύθυνση των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος ("αξιοποίηση" τη λένε τώρα ) της δημόσιας περιουσίας και του σιδηρόδρομου ούτε μόνο τα τοπικά κυβερνητικά και κομματικά στελέχη.
Βαρύνουν και ' κείνους τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους του νομού (νυν και πρώην) που ενώ είχαν κάνει σημαία των προεκλογικών τους εκστρατειών αυτό το έργο (όταν πουλούσε) σήμερα το αγνοούν παντελώς ενώ αναλογικά οι ευθύνες επιμερίζονται και στους τοπικούς πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς παράγοντες που δεν στήριξαν όσο θα έπρεπε (η και καθόλου )την δεκαετή πλέον προσπάθεια διεκδίκησής του από τους πολίτες και από την «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ».
«ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ»
* είναι αυτονόητο πως ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου δεν αντιδικεί σε καμιά περίπτωση με τον αντίστοιχο του οδικού.
Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή στην Έδεσσα έγιναν εξαγγελίες για οδικά και μόνο έργα ενώ το ζήτημα της προαστιακής σιδηροδρομικής προαστιακής σύνδεσης Θεσσαλονίκης -Πέλλας μέσω Γιαννιτσών αγνοήθηκε πλήρως.
Αντίστοιχα, η υπουργός τουρισμού Έλενα Κουντουρά κατά την τωρινή της επίσκεψη στο Νομό Πέλλας, πέρα από τις μεγαλόστομες αναφορές για "ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ενίσχυση της περιφερειακής ανάπτυξης ....
μέσα από τον τουρισμό και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας" δεν έκανε καμία αναφορά στον αυτονόητο εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής υποδομής του νομού ως βασική προϋπόθεση της επίτευξης των παραπάνω στόχων.
Πως γίνεται να παρακάμπτεται ένα έργο τόσο χαμηλού κόστους αλλά τεράστιας ανταποδοτικότητας σε τοπικό, διαπεριφερειακό και εθνικό επίπεδο;
Ένα έργο που σύμφωνα με την "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" που ολοκληρώθηκε το Μάϊο του 2008,προβλεπόταν να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2016.
Οι ευθύνες της απαξίωσης του μεγαλύτερου για την περιοχή μας έργου δεν βαρύνουν μόνον τους περιοδεύοντες υπουργούς που έρχονται και παρέρχονται καθώς και την πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην κατεύθυνση των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος ("αξιοποίηση" τη λένε τώρα ) της δημόσιας περιουσίας και του σιδηρόδρομου ούτε μόνο τα τοπικά κυβερνητικά και κομματικά στελέχη.
Βαρύνουν και ' κείνους τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους του νομού (νυν και πρώην) που ενώ είχαν κάνει σημαία των προεκλογικών τους εκστρατειών αυτό το έργο (όταν πουλούσε) σήμερα το αγνοούν παντελώς ενώ αναλογικά οι ευθύνες επιμερίζονται και στους τοπικούς πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς παράγοντες που δεν στήριξαν όσο θα έπρεπε (η και καθόλου )την δεκαετή πλέον προσπάθεια διεκδίκησής του από τους πολίτες και από την «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ».
«ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ»
* είναι αυτονόητο πως ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου δεν αντιδικεί σε καμιά περίπτωση με τον αντίστοιχο του οδικού.
1 σχόλιο:
Είχαμε και υπουργούς αυτά τα χρόνια. Τζάκρη με κυβέρνηση Παπανδρέου και ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και Καρασμάνη με κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
Ότι ψηφίζουμε αυτό παίρνουμε!!!
Δημοσίευση σχολίου