Του Χάρη Τσιόκα
Θυμίζω πως ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρήγαγαν έλλειμμα πάνω από ένα δις το χρόνο και είχαν χρέος πάνω από 10 δις ! Αυτός ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρησιακό σχέδιο τον Οκτώβριο του 2010 , χωρίς απολύσεις και με συλλογικές συμβάσεις εξυγιάνθηκαν! Μηδένισθηκε το έλλειμμα και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη έχει κερδοφορία περίπου 2 δις το χρόνο με αιχμή τα εμπορεύματα! (Υπουργός Ρέππας, Υφυπουργός Σίφουνακης, Γραμματέας Τσιοκας πρόεδρος ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ζηλιασκοπουλος). Στόχος ήταν η ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών, η Ελλάδα κόμβος διαμεταφορας. Σκληρή διαπραγμάτευση με την τρόικα τότε, επιτυχής κατάληξη και με το επιχειρησιακό σχέδιο,...
που διαμορφώσαμε στην Ελλαδα, και με την αποδοχή πως η υποδομή παραμένει δημόσια και η εκμετάλλευση μπορεί να αξιοποιηθεί είτε με πώληση είτε με παραχώρηση του managment σε στρατηγικό εταίρο! Φυσικά η δική μας προοδευτική επιλογή ήταν η δευτερη,δηλαδη συνεργασία με στρατηγικό εταίρο! Διαβάζουμε σήμερα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε διαδικασία πώλησης. Επιχειρηματικά λένε οι γνωρίζοντες πως το τίμημα δεν είναι κακό αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ισχυρά περιουσιακά στοιχειά άλλα τα νοικιάζει! Ξεπερνώ ως αβασιμες τις αερολογίες περί πολλών εκατομυριων που δεν ήταν δυνατόν να προσφερθούν. Όμως η Τραινοσε έχει δυνατότητες στα εμπορεύματα και τις συνδυασμένες μεταφορές, πολύ μελες μεγάλες. Αυτη είναι η υπεραξια της. Έχει ισχυρούς πελάτες (αμερικανούς κινέζους, Έλληνες) και στρατηγικό ενδιαφέρον ως εργαλείο ανάπτυξης! Γι αυτό και παραμένει ΕΠΙΚΑΙΡΑ ισχυρή, προοδευτική και αναπτυξιακή η πρόταση, όχι η πωληση αλλα η στρατηγική συνεργασία και προχώρηση του managment της Τραινοσε σε στρατηγικό εταίρο!
Αυτό άλλωστε το ενδιαφέρον είχαν δείξει ορισμενες χώρες που δυστυχώς στην συνεχεια δεν αξιοποιήθηκε!
Θυμίζω πως ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρήγαγαν έλλειμμα πάνω από ένα δις το χρόνο και είχαν χρέος πάνω από 10 δις ! Αυτός ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρησιακό σχέδιο τον Οκτώβριο του 2010 , χωρίς απολύσεις και με συλλογικές συμβάσεις εξυγιάνθηκαν! Μηδένισθηκε το έλλειμμα και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη έχει κερδοφορία περίπου 2 δις το χρόνο με αιχμή τα εμπορεύματα! (Υπουργός Ρέππας, Υφυπουργός Σίφουνακης, Γραμματέας Τσιοκας πρόεδρος ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ζηλιασκοπουλος). Στόχος ήταν η ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών, η Ελλάδα κόμβος διαμεταφορας. Σκληρή διαπραγμάτευση με την τρόικα τότε, επιτυχής κατάληξη και με το επιχειρησιακό σχέδιο,...
που διαμορφώσαμε στην Ελλαδα, και με την αποδοχή πως η υποδομή παραμένει δημόσια και η εκμετάλλευση μπορεί να αξιοποιηθεί είτε με πώληση είτε με παραχώρηση του managment σε στρατηγικό εταίρο! Φυσικά η δική μας προοδευτική επιλογή ήταν η δευτερη,δηλαδη συνεργασία με στρατηγικό εταίρο! Διαβάζουμε σήμερα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε διαδικασία πώλησης. Επιχειρηματικά λένε οι γνωρίζοντες πως το τίμημα δεν είναι κακό αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ισχυρά περιουσιακά στοιχειά άλλα τα νοικιάζει! Ξεπερνώ ως αβασιμες τις αερολογίες περί πολλών εκατομυριων που δεν ήταν δυνατόν να προσφερθούν. Όμως η Τραινοσε έχει δυνατότητες στα εμπορεύματα και τις συνδυασμένες μεταφορές, πολύ μελες μεγάλες. Αυτη είναι η υπεραξια της. Έχει ισχυρούς πελάτες (αμερικανούς κινέζους, Έλληνες) και στρατηγικό ενδιαφέρον ως εργαλείο ανάπτυξης! Γι αυτό και παραμένει ΕΠΙΚΑΙΡΑ ισχυρή, προοδευτική και αναπτυξιακή η πρόταση, όχι η πωληση αλλα η στρατηγική συνεργασία και προχώρηση του managment της Τραινοσε σε στρατηγικό εταίρο!
Αυτό άλλωστε το ενδιαφέρον είχαν δείξει ορισμενες χώρες που δυστυχώς στην συνεχεια δεν αξιοποιήθηκε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου