Στο 2ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018 και στο πλαίσιο της Παιδαγωγικής Δράσης «Οργάνωση εσωτερικού δικτύου συνεργασίας Εκπαιδευτικών – Μαθητών με σκοπό την Συμβουλευτική υποστήριξη των μαθητών στην εκπαιδευτική & επαγγελματική τους Σταδιοδρομία » και με την συνεργασία της Μελίνας Αλμπάνη, Υπεύθυνης στο Κέντρο Συμβουλευτικής – Ε.Π (ΚΕ.ΣΥ.Π ) της Δ.Δ.Ε. Πέλλας, πραγματοποιήθηκε Βιωματικό Εργαστήριο με θέμα : «Η αναγνώριση της επαγγελματικής Ψυχικής – Συναισθηματικής - Σωματικής Εξουθένωσης και η παρέμβαση με σκοπό να φροντίζω τον εαυτό μου ώστε να φροντίζω και τον σημαντικό άλλο» με την Κασσιανή Φελέκη, ....
Ψυχίατρο-Ψυχαναλύτρια και Διδάσκουσα της Βορειοελλαδικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας για τους εκπαιδευτικούς του 2ου και 1ου Γυμνασίου Κρύας Βρύσης.
...Εμείς και φτερά έχουμε και μας ενδιαφέρει πολύ να τα διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση αποφεύγοντας τυχόν ράγισμά τους.
Θέλουμε να μοιάσουμε όχι με τους προπονητές που μπορούν να σχεδιάσουν ένα παιχνίδι στον πίνακα. Τέτοιοι υπάρχουν με το κιλό! Αυτοί που νικούν, μπαίνουν στην ψυχή του παίκτη και τον ξεσηκώνουν.
Ένα πράγμα μας ενδιαφέρει να έχουμε: είτε μια ψυχή που είναι εκ φύσεως χαρούμενη είτε μια ψυχή που τη κάνει χαρούμενη η δουλειά, η αγάπη και η γνώση!
Η Ελληνική κοινωνία εκδηλώνει με πολλούς τρόπους την επιθυμία να διατηρηθεί ο ανθρωποπλαστικός χαρακτήρας του Σχολείου θεωρώντας το ως ένα φυσικό χώρο ωρίμανσης, μάθησης και αγωγής. Αποτελεί μια ευχάριστη πραγματικότητα ότι δραστηριότητες όπως η Αγωγή Υγείας, Αγωγή σταδιοδρομίας, Περιβαλλοντική εκπαίδευση πλαισιώνουν πλέον σταθερά τον μορφωτικό εξοπλισμό της μαθητιώσας νεολαίας και των εκπαιδευτικών και στηρίζονται από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Ψυχίατρο-Ψυχαναλύτρια και Διδάσκουσα της Βορειοελλαδικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας για τους εκπαιδευτικούς του 2ου και 1ου Γυμνασίου Κρύας Βρύσης.
...Εμείς και φτερά έχουμε και μας ενδιαφέρει πολύ να τα διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση αποφεύγοντας τυχόν ράγισμά τους.
Θέλουμε να μοιάσουμε όχι με τους προπονητές που μπορούν να σχεδιάσουν ένα παιχνίδι στον πίνακα. Τέτοιοι υπάρχουν με το κιλό! Αυτοί που νικούν, μπαίνουν στην ψυχή του παίκτη και τον ξεσηκώνουν.
Ένα πράγμα μας ενδιαφέρει να έχουμε: είτε μια ψυχή που είναι εκ φύσεως χαρούμενη είτε μια ψυχή που τη κάνει χαρούμενη η δουλειά, η αγάπη και η γνώση!
Η Ελληνική κοινωνία εκδηλώνει με πολλούς τρόπους την επιθυμία να διατηρηθεί ο ανθρωποπλαστικός χαρακτήρας του Σχολείου θεωρώντας το ως ένα φυσικό χώρο ωρίμανσης, μάθησης και αγωγής. Αποτελεί μια ευχάριστη πραγματικότητα ότι δραστηριότητες όπως η Αγωγή Υγείας, Αγωγή σταδιοδρομίας, Περιβαλλοντική εκπαίδευση πλαισιώνουν πλέον σταθερά τον μορφωτικό εξοπλισμό της μαθητιώσας νεολαίας και των εκπαιδευτικών και στηρίζονται από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου