«Αναγνωρίζοντας τις αρχές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης… θεατροπαιδαγωγικά» ήταν ο τίτλος της Ημερίδας - εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκε από την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε.Πέλλας, Ελισάβετ Φράγκου. Η ημερίδα που είχε βιωματικό χαρακτήρα, απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και φιλοξενήθηκε στο 8ο δημοτικό σχολείο Έδεσσας.
Αρχές, όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας,... η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, ήταν στο επίκεντρο της
θεματικής του εργαστηρίου και αναδείχτηκαν με μοναδικό τρόπο από τον
κεντρικό εισηγητή- εμψυχωτή Αντώνη Λενακάκη, Επίκουρο καθηγητή
θεατροπαιδαγωγικής στο ΑΠΘ.
Από την πλευρά της η Ελισάβετ Φράγκου αναφέρθηκε στις Αρχές της
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και στη συμβολή της τέχνης στην καλλιέργεια
συνεργατικού πνεύματος και δημιουργικής σκέψης .
Μέσα από θεατροπαιδαγωγικές πρακτικές, οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν
συναισθήματα, αναγνώρισαν αρχές , εκτίμησαν την άξια της τέχνης.
Κοινή διαπίστωση όλων των συμμετεχόντων ήταν η ανάγκη έκφρασης
συναισθημάτων, ιδεών και προβληματισμών όχι μόνο στο σχολικό αλλά και
στο κοινωνικό γίγνεσθαι.Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα στην Έδεσσα για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
«Αναγνωρίζοντας τις αρχές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης… θεατροπαιδαγωγικά» ήταν ο τίτλος της Ημερίδας - εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκε από την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε.Πέλλας, Ελισάβετ Φράγκου. Η ημερίδα που είχε βιωματικό χαρακτήρα, απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και φιλοξενήθηκε στο 8ο δημοτικό σχολείο Έδεσσας.
Αρχές, όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας,... η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, ήταν στο επίκεντρο της
θεματικής του εργαστηρίου και αναδείχτηκαν με μοναδικό τρόπο από τον
κεντρικό εισηγητή- εμψυχωτή Αντώνη Λενακάκη, Επίκουρο καθηγητή
θεατροπαιδαγωγικής στο ΑΠΘ.
Από την πλευρά της η Ελισάβετ Φράγκου αναφέρθηκε στις Αρχές της
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και στη συμβολή της τέχνης στην καλλιέργεια
συνεργατικού πνεύματος και δημιουργικής σκέψης .
Μέσα από θεατροπαιδαγωγικές πρακτικές, οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν
συναισθήματα, αναγνώρισαν αρχές , εκτίμησαν την άξια της τέχνης.
Κοινή διαπίστωση όλων των συμμετεχόντων ήταν η ανάγκη έκφρασης
συναισθημάτων, ιδεών και προβληματισμών όχι μόνο στο σχολικό αλλά και
στο κοινωνικό γίγνεσθαι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου