Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η βουλευτής, ο σύζυγος τα καράβια και το 1 εκ. ευρώ.

Αναζητώντας βουλευτή η βουλευτές όλες αυτές τις ημέρες που έβγαλαν λεφτά στο εξωτερικό τελικά έπεσαν πάνω και στο σύζυγο της Ντόρας Μπακογιάννη που τον Μάρτη του 2011 μετέφερε στο εξωτερικό για επιχειρηματικούς σκοπούς ποσό της τάξης του 1 εκ. δολαρίων. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση. «Πριν από μισή ώρα δήχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον Αντιπρόεδρο της Βουλής τον κ. Βαγγέλη Αργύρη, ο οποίος με ρώτησε για ένα έμβασμα του συζύγου μου στο Λονδίνο στις 3 Μαρτίου του 2011. Έχω να σας κάνω μία κατηγορηματική δήλωση: Το έμβασμα αυτό προερχόταν από μετοχές....
οι οποίες υπήρχαν στην Αμερική, ρευστοποιήθηκαν, πέρασαν μέσω ελληνικής Τραπέζης, διότι δεν γινόταν αλλιώς και έφυγαν για αγορά πλοίου πάλι στο Λονδίνο, πράγμα το οποίο έχει σκοπό να κάνει ο σύζυγός μου. Εν ολίγοις όλη αυτή η απίστευτη φαρσοκωμωδία την οποία και εγώ πίστεψα και για πέντε μέρες ζητούσα να δοθεί στη δημοσιότητα το όνομα του ανθρώπου ο οποίος έβγαλε λεφτά στην Ελβετία για να μπορέσει να τα γλιτώσει, μεταβλήθηκε σε μία επιχειρηματική δραστηριότητα του άνδρα μου, η οποία είναι καταγεγραμμένη στο πόθεν έσχες.
Θέλω να καταγγείλω ότι αυτή η προσπάθεια είναι αδιανόητη, ότι σήμερα σπιλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος, διότι κάποιοι κατά τη γνώμη μου έχουν σκοπό να κρύψουν αυτούς οι οποίοι έβγαλαν τα λεφτά τους στην Ελβετία για να τα γλιτώσουν από την Ελλάδα. Προκαλώ τον κ. Νικολούδη και τους διαφόρους αρμοδίους να βγάλουν στη δημοσιότητα τα ονόματα αυτά και να μην κρύβονται πίσω από τη γνωστή επιχειρηματική δραστηριότητα ενός ανθρώπου που τυχαίνει να είναι σύζυγός πολιτικού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: