Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις μελών και στελεχών από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Οι επιλογές του Βενιζέλου μετατοπίζουν το κόμμα προς τα δεξιά σε έναν κατήφορο που δεν έχει τέλος 
Το σημερινό ΠΑ.ΣΟ.Κ. και η ηγεσία του συνεχίζει να επιμένει σε πολιτικές επιλογές που το απομακρύνουν όλο και περισσότερο από τον ιδεολογικό του προσανατολισμό και τον ταξικό του χώρο. Η στήριξη σε κυβερνητικές αποφάσεις που οδηγούν εργαζόμενους σε απολύσεις, που φορτώνουν με φόρους τους επαγγελματίες και που διαλύουν τον κοινωνικό ιστό, δεν μπορούν πλέον να γίνουν αποδεκτές από τα μέλη του που περίμεναν μια αλλαγή και μια στροφή στις καταστατικές του Αρχές και στα οράματα που ενέπνευσαν εκατομμύρια έλληνες. Καθημερινά βλέπουν το φώς της δημοσιότητα παραιτήσεις μελών και στελεχών απ’ όλη την Ελλάδα που δεν αντέχουν πλέον το συγκεκριμένο ΠΑ.ΣΟ.Κ. Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα της επιστολής παραίτησης της Γιώτας Σιωρά ... πρώην μέλος Περιφερειακής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Αθήνας και συνδικαλίστρια της ΠΟΕ-ΟΤΑ, που απέστειλε στον πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και στους συντρόφους της.
 «Δε μπορώ να συμπορεύομαι με ότι χρόνια έχω πολεμήσει !!!! Δε μπορώ να βλέπω να στερείτε τη δημοκρατία στη χώρα μπρος στην όποια αναξιότητα σας να υπάρξετε. Γιατί μπορεί να ήμουν μαθήτρια στα χρόνια της χούντας αλλά δε χαλαλίζω τον ηρωισμό και την αυτοθυσία αυτών που πάλεψαν και ζήσανε φυλακές και εξορίες ακόμα και το θάνατο, για οποιοδήποτε αντάλλαγμα .. Γιατί αυτό το συναισθηματικό θησαυρό καλά κρυμμένο μέσα μου, έχω να προσφέρω στα παιδιά μου, σα σκυτάλη για να συνεχίσουν, ότι η γενιά μας δεν κατάφερε … Αυτό και την αξιοπρέπεια μου… Αυτή που με υποχρεώνει να μην αφήσω άλλα περιθώρια συνύπαρξης μαζί σας !!!! Δεν υπάρχουν πια άλλες ανοχές!!!! Αποχωρώ από αυτό που εσείς καταντήσατε να είναι σήμερα το ΠΑΣΟΚ!!! Στο ντόμινο που βρεθήκαμε το τουβλάκι μου το ρίχνω εγώ…… Και κοιτώντας στο μέλλον, εκεί έξω στους κοινωνικούς αγώνες, που ποτέ άλλωστε δεν εγκαταλείψαμε και με όσους είναι ακόμη σύντροφοι και αγωνιστές, θα ψάξουμε ξανά από την αρχή να βρούμε τα χνάρια για τη δημιουργία ενός χώρου, που θα αντιπροσωπεύει και θα εκφράσει ξανά τις ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ μας ιδέες Και από κάθε χάδι ασκλάβωτοι Του δούλου δούλοι εμείς δε θάμαστε……» 
Δυστυχώς ο Βενιζέλος και αυτοί που τον στηρίζουν βολεύονται προς το παρόν στα κυβερνητικά έδρανα με πρόσχημα τη διάσωση της χώρας που όμως καθημερινά βουλιάζει όλο και περισσότερο, όπως όλο και περισσότερο γίνεται υπόδουλη των δανειστών και των υπαλλήλων της Τρόικας. Ο κατήφορός δεν έχει τέλος !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: